סגור
רפי סער: "כפר סבא רואה בהתחדשות העירונית ערך עליון"
"תקווה למשפחות הוותיקות": מוטי ששון ועו"ד יוסי אומיד על מהפכת ההתחדשות בחולון
עוד בזירת הנדל"ן

"אוקיינוס כחול בהתחדשות עירונית": על המיתוג המחודש של שוק מחנה יהודה

האזור שנחשב לשם נרדף להזנחה והתיישנות, הפך כיום לפנינה תיירותית ולכרטיס הביקור של בירת ישראל. בתנופת הפיתוח משתלבת היטב תב"ע קפיטל, המחדשת את מבני השוק הוותיקים. המנכ"ל ינון מגזימוף: "כירושלמים אנחנו מבינים את המנטליות והצרכים - וזה יתרון גדול"

בשיתוף מערכת זירת הנדל"ן
מתיחת הפנים שעוברת ירושלים במהלך השנים האחרונות, משתקפת היטב בשוק מחנה יהודה. החנויות החדשות, בתי הקפה, המסעדות והפאבים, משתלבים היטב לצד דוכני הירקות והפירות הצבעוניים שמציעים מכל טוב, ומושכים אליהם מבקרים, בליינים ותיירים הרבה מעבר לגבולות הגזרה של בירת ישראל.
מי שמהווה חלק בלתי נפרד מהמיתוג המחודש של העיר והאזור היא תב"ע קפיטל (TABA CAPITAL), חברת נדל"ן ירושלמית שורשית. החברה מקדמת בימים אלו בלב השוק המתפתח פרויקטים מסקרנים של התחדשות עירונית ברחובות האשכול ואגריפס, ומעניקה אופק חדש למבנים הישנים ולדייריהם.
"ירושלים היא אוקיינוס כחול בכל מה שקשור להתחדשות עירונית. יש פה הזדמנויות מעניינות ואנחנו מקווים להצליח", אומר ינון מגזימוף, מנכ"ל ומייסד תב"ע קפיטל. "גדלתי בירושלים, סבא וסבתא וההורים נולדו פה. אנחנו מבינים היטב את המנטליות והצרכים של התושבים - וזה יתרון גדול". צפו בכתבה
עוד בזירת הנדל"ן
המומלצות שלנו
מומלצות וידאו