סגור
CORPORATE.890/100

סמסונג ישראל בקמפיין חדש בכיכובה של אושרית סרוסי

השבוע עולה הקמפיין הראשון של סמסונג באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן, בהשתתפות הקומיקאית המצליחה, שעומדת מאחורי דמויות שהפכו לקאלט כמו מילעל מ"זאת וזאתי" ומכבית מ"חנאל ומכבית"

סמסונג ישראל יוצאת בקמפיין חדש בכיכובה של הקומיקאית והשחקנית אושרית סרוסי, מהכוכבות הבולטות בסצנת ההומור המקומית, שיצרה דמויות שהפכו לדמויות קאלט, ביניהן מילעל מ"זאת וזאתי" ומכבית מסדרת הרשת "חנאל ומכבית".
בקמפיין הדיגיטלי החדש של סמסונג, סרוסי מגלמת את "שירי", העוזרת החכמה שלא ממש מבינה ולא ממש מצליחה לעזור ומסרבלת דברים.
1 צפייה בגלריה
סמסונג ישראל בקמפיין חדש בכיכובה של אושרית סרוסי
סמסונג ישראל בקמפיין חדש בכיכובה של אושרית סרוסי
סמסונג ישראל בקמפיין חדש בכיכובה של אושרית סרוסי
(צילום: אלון פלר)
הדמות, שנוצרה כטייקאוף הומוריסטי על Siri של אפל, מציגה בצורה קלילה ומשעשעת את הפער בין עוזרות דיגיטליות מגושמות שמתקשות להבין את המשתמש ולעיתים מספקות תשובות מבולבלות או לא רלוונטיות לבין היכולות החכמות, המתקדמות והאמינות שמציעים מכשירי סמסונג בפועל ומעניקים למשתמש חוויית עזר אמיתית, יעילה ונגישה.
סרט ראשון ומרכזי מציג את יתרונות פונקציית Smart Switch, המאפשרת מעבר קל ומהיר בין מכשירים, ושני סרטונים קצרים וקלילים המדגישים את חוויית השימוש ביכולות המתקדמות של סמסונג – Gemini Live+, פיצ’ר ה־Best Face ו־Quick Share.
זהו הקמפיין הראשון שמוביל משרד הפרסום ראובני פרידן עבור סמסונג, לאחר שזכה לאחרונה בתקציב הפרסום של החברה – מהנחשקים ביותר בתעשיית הפרסום.