סגור
דוכסית קיימברידג קתרין קייט מידלטון
קייט מידלטון (צילום: AP)

קייט מידלטון: אובחנתי עם סרטן ואני מקבלת טיפול כימותרפי

חודשיים לאחר שעברה ניתוח מסתורי ונעלמה מעין הציבור, מידלטון שחררה הצהרה ראשונה: "גילו סרטן וייעצו לי לעבור טיפול כימותרפי מניעתי. אני בשלבים הראשונים של הטיפול"

חודשיים לאחר שעברה ניתוח מסתורי ונעלמה מעין הציבור, קייט מידלטון (42) שחררה הערב (ו') הצהרה שבה היא מספרת כי אובחנה עם סרטן.
"רציתי לנצל את ההזדמנות כדי לומר לכם תודה באופן אישי על כל התמיכה וההבנה שלכם בזמן שאני מחלימה מהניתוח", אמרה הנסיכה מוויילס בסרטון שפרסמה ברשתות החברתיות. "אלה היו חודשיים קשים להפליא עבור המשפחה שלנו, אבל היה לי צוות רפואי נהדר שדאג לי מאוד ואני אסירת תודה על כך".
עוד מספרת הנסיכה: "בינואר עברתי ניתוח בטן גדול בלונדון ובאותה עת חשבו שזה לא סרטני. הניתוח הצליח. עם זאת, בדיקות לאחר הניתוח גילו סרטן ולכן הצוות הרפואי שלי ייעץ לי לעבור טיפול כימותרפי מניעתי ואני נמצאת כרגע בשלבים הראשונים של הטיפול".
מידלטון הוסיפה: "זה כמובן הגיע כהלם עצום. וויליאם ואני עשינו כל שביכולתנו כדי לעבד ולנהל זאת באופן פרטי למען המשפחה שלנו. כפי שאתם יכולים לדמיין, לקח לי זמן להתאושש מניתוח גדול כדי להתחיל את הטיפול שלי, אבל הכי חשוב, לקח לנו זמן להסביר הכול לג'ורג', שרלוט ולואי באופן שיתאים להם ועדיין להרגיע אותם שאהיה בסדר.
"כפי שאמרתי לכם, אני בריאה ומתחזקת מדי יום על ידי דברים שיעזרו לי להחלים במוחי, בגופי וברוחי. וויליאם לצידי, והוא מקור נהדר לנחמה והרגעה, וכך גם האהבה, התמיכה והאדיבות שהפגינו כל כך הרבה מכם. זה חשוב כל כך לשנינו. אנחנו מקווים שתבינו שכמשפחה אנחנו צריכים עכשיו קצת זמן, מרחב ופרטיות בזמן שאני משלימה את הטיפולים שלי. העבודה שלי תמיד הסבה לי אושר ואני מצפה לחזור כשאוכל, אבל כרגע אני צריכה להתמקד בהחלמה מלאה".
החדשות על הסרטן של קייט מגיעות כחודש וחצי לאחר שהמלך צ'רלס הודיע גם הוא כי חלה בסרטן. בניגוד לקייט, מאז היוודע דבר מחלתו הוא הקפיד להיראות בציבור ושידר עסקים כרגיל, מה שמנע מהציבור לעסוק במצבו הרפואי. קייט לעומת זאת, נעלמה לחלוטין - מה שגרר אינספור ספקולציות ותאוריות לגבי מצבה ומקום הימצאה.