צפו פגיעה: סוני מתכננת לשנות את שוק הטלוויזיות
מנכ"ל ענקית הטכנולוגיה אמר כי "יש כמות עצומה של מחקר ופיתוח למכשיר טלוויזיה מסוג חדש" אך סירב לפרט מה עומד בקנה של החברה
23:29
10.11.11
סוני מאמינה כי היא מסוגלת לספק את השינויים הדרושים בייצור ושיווק טלוויזיות, אפילו בעת שמתחרות כמו אפל אורבות לה בפינה, כך אמר היום (ה') מנכ"ל ענקית הטכנולוגיה היפנית.
האוורד סטינגר, אשר דיבר באירוע שאירח ה"וול סטריט ג'ורנל", אמר כי יצרניות הטלוויזיה יצרו שוק קשה למכשירים, בכך שהונעו על ידי הרצון לזכות בנתר השוק הגדול ביותר. כתוצאה מכך, החברות מנסות לפתח מוצרים חדשניים אשר יכולים לתת זריקת מרץ לשוק.
סטינגר סירב לספק פרטים לגבי מה עומד בקנה של סוני אך אמר כי "יש כמות עצומה של מחקר ופיתוח של מכשיר טלוויזיה מסוג חדש". הוא הוסיף כי "אין לו ספק" שסטיב ג'ובס, מנכ"ל אפל שנפטר, עבר על שינוי מכשיר הטלוויזיה המסורתי.
"זה מה שכולנו מחפשים", אמר סטינגר. "אנחנו לא יכולים להמשיך למכור מכשירי טלוויזיה באותה דרך שעשינו זאת עד כה. כל מכשיר טלוויזיה שאנחנו מייצרים מפסיד כסף", הוא אמר.
בתחילת החודש דיווחה סוני על מעבר להפסד ברבעון השני הפיסקלי של החברה שהסתיים בספטמבר. ההפסד עמד ברבעון השני על 345.7 מיליון דולר, וזאת בהשוואה לרווח נקי של 398 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה.
לפי סוני ההכנסות ברבעון השני ירדו ב-9.1% ועמדו על 20.2 מיליארד דולר.
בתוך כך החברה הורידה את התחזיות השנתיות ומסרה כי היא צופה הפסד של 1.15 מיליארד דולר והכנסות שנתיות בגובה של 83.2 מיליארד דולר.


