$
חסויות וזכויות שידור

רשמית: קבוצות ב-NBA יתחילו לשחק עם חסויות על גופיות השחקנים

בעלי הקבוצות בליגה הסכימו לראשונה למכור את שטח הפרסום על גופיות המשחק. המהלך, שיחל בפיילוט שיימשך שנה, צפוי להכניס לקבוצות הליגה 150 מיליון דולר בשנה

שירות כלכליסט 15:3016.04.16

בעלי הקבוצות בליגת ה-NBA הסכימו למכור את שטח הפרסום על גופיות המשחק של קבוצותיהם. עם זאת, ההחלטה הסופית בעניין תתקבל אחר שנת מבחן. פרסום לוגואים מסחריים של קבוצות עשוי להכניס לקבוצות הליגה כ-150 מיליון דולר בשנה. "החסויות על הגופיות יאפשרו מוערבות עמוקה יותר עם שותפים והשקעה נוספת במשחק" אמר קומישינר ה-NBA אתמול בערב.

על פי בלומברג, בעקבות המהלך תכניס הליגה 150 מיליון דולר וחצי מהסכום יחולק שווה בשווה בין כל הקבוצות. לפי ה-NBA, החסויות "יאפשרו לשותפים העסקיים שלנו הזדמנויות שיווק רבות". העובדה שליגת הפרמיירליג משודרת בטלוויזיה האמריקאית "הופכת את עניין החסות על החולצה למתקבלת על הדעת יותר". בליגת הכדורסל לנשים בארה"ב, ה-WNBA, חברות מפרסמות על גופיות המשחק משנת 2009. 

כוכב גולדן סטייט ווריורס סטף קארי. את מי הוא יפרסם? כוכב גולדן סטייט ווריורס סטף קארי. את מי הוא יפרסם? צילום: רויטרס

 

לאוהדים האמריקאים אולי יהיה קשה לראות פרסומות על חולצות המשחק, שבכל ענפי הספורט המרכזיים נקיים מפרסומות, ולכן החסות על גופיות המשחק תהיה על פאץ' בגודל של 2.5 אינץ' על 2.5 אינץ'. ג'ונתן טג'ארס מ-The Ringer, הסביר: "קשה לוותר על ההכנסה הנוספת. כל הליגות מחפשות דרך להגדיל הכנסות ולהתקדם".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x