• תפריט
ספורט ישראלי

חברת היכלי הספורט של ת"א פרסמה מכרז למיתוג היכל הספורט בדרייב אין

מנתוני חשיפה תקשורתית, שלוקטו על ידי "יפעת תקשורת" , עולה כי ההיכל זכה לנתוני חשיפה מרשימים עם למעלה מ-300 אזכורים בכלי התקשורת השונים ברבעון הראשון של שנת 2015 ששווים מוערך ב-7 מיליון שקל

שירות כלכליסט 14:1514.04.15

חברת היכלי הספורט תל אביב- יפו בע"מ הודיעה היום על פרסום מכרז פומבי למתן זכות חסות ומיתוג בהיכל הספורט העירוני החדש הממוקם במתחם הדרייב אין לשעבר, אשר נחנך לפני כ-3 חודשים ומשמש, בין היתר גם כאולמה הביתי של קבוצת הכדורסל הפועל תל אביב.

 

היכל הספורט בדרייב אין. כמה שווה החשיפה? היכל הספורט בדרייב אין. כמה שווה החשיפה? צילום: גיא יחיאלי

 

ההיכל הוא מוקד משיכה לאירועי תרבות וספורט כמו גם למקום בו אירחו את אירוע הפרידה מהרמטכ"ל רא"ל בני גנץ, תצוגה האופנה העונתית של "קסטרו" ואירוע ערב הבחירות של המחנה הציוני. 

 

המציע שהצעתו תזכה במכרז ייהנה בין השאר מקריאת ההיכל על שם המותג המסחרי שיציע ויאושר על ידי החברה. השם יתנוסס על מבנה ההיכל הנמצא בעורק מרכזי בתל אביב וכמו כן תקבל החברה הזוכה שטחי פרסום נרחבים בתוך ההיכל המכיל 3,400 מקומות ישיבה ומתפרש על פני שטח של 6,600 מ"ר. הגשת הצעות תתאפשר עד ליום ה-2 ביוני. 

 

מנתוני חשיפה תקשורתית, שלוקטו על ידי "יפעת תקשורת" , עולה כי ההיכל זוכה לנתוני חשיפה מרשימים עם למעלה מ-300 אזכורים בכלי התקשורת השונים המתייחסים לרבעון הראשון של שנת 2015 בלבד ועומדים על שווי חשיפה תקשורתית של למעלה משבעה מיליון שקל בתקופה המדוברת. כך על פי חברת היכלי הספורט.

 

שווי חשיפה זו אינו לוקח בחשבון את הפלטפורמה הפרסומית הנגזרת ממיקומו המרכזי של ההיכל סמוך לנתיבי איילון.
בטל שלח
    לכל התגובות