AIG לא תמשיך כנותנת חסות ראשית לנבחרת ישראל
ההתאחדות לכדורגל מאשרת כי היא כעת במשא ומתן עם חברות שהביעו עניין להיות הספונסר הראשי של נבחרת ישראל בכדורגל
ההתאחדות לכדורגל הודיעה על סיום הקשר עם AIG, נותנת החסות הראשית של נבחרות ישראל. "AIG הודיעו באופן רשמי על סיום ההתקשרות", אומרת מיכל גרונלנד, דוברת ההתאחדות לכדורגל. "כעת אנו נמצאים במשא ומתן עם כמה חברות שהביעו עניין רב להיות הספונסר הראשי של נבחרת ישראל. ולהיות מזוהים עם המותג היקר לכולנו".
AIG העניקה חסות לנבחרת ישראל בקמפיין אחד - קמפיין מוקדמות יורו 2012 המאכזב. ההסכם היה בשווי מוערך של 2 מיליון שקל, כש-1.8 מיליון במזומן והשאר בפרויקטים שיווקים כאלו ואחרים. במסגרת ההסכם קיבלה החברה את הפרסום על חולצות האימון של הנבחרת ובמשחקי הבית של הנבחרת.
הספונסר הראשי הראשון של נבחרת ישראל, הייסנס, החליט להמשיך כספונסר משני איתה אחרי קמפיין מוקדמות מונדיאל 2010.
התאחדות לכדורגל סיימה את הקשר שלה עם חברת שיווק הספורט הגרמני ספורטפייב ושיווק הנבחרת יעשה בתוך ההתאחדות לכדורגל. כפי שנאמר, ההתאחדות כיום במשא ומתן על הסכם חסות ראשי חדש לנבחרת.


