סגור

אחרי 3 שנים: רשת האופנה Forever 21 חוזרת לישראל ותפתח 15 סניפים

קבוצת עזריאלי ו-MGS קיבלו את הזיכיון עבור אתר הקניות אונליין ONE PROJECT. לאחר כשנה תיפתח חנות פיזית ראשונה. המחירים: בין 9 ל-169 שקל

שלוש שנים אחרי שרשת האופנה הבינלאומית פוראבר 21 (21 FOREVER) חיסלה את עסקיה בישראל - היא חוזרת לארץ. לממון ול-ynet נודע כי קבוצת עזריאלי ו-MGS, שבבעלות גדעון מוליוב ומחזיקה ברשת מגה ספורט, קיבלו את הזיכיון הבלעדי המחודש של הרשת עבור אתר הקניות אונליין ONE PROJECT BY AZRIELI אותו מנהלים אלה מוליוב ודור טננבאום.

לאחר כשנה תיפתח גם חנות פיזית. במסגרת הסכם הזיכיון התחייבו הקבוצות לפתוח 15 סניפים רגילים של המותג בחמש השנים הבאות. טווח מחירי המוצרים נע בין 9 שקלים ועד 169 שקל.

1 צפייה בגלריה
חנות של פוראבר 21 בפנסילבניה ארה"ב
חנות של פוראבר 21 בפנסילבניה ארה"ב
חנות של פוראבר 21 בפנסילבניה ארה"ב
(צילום: רויטרס)
הרשת נחתה לראשונה בישראל ב-2011 מארצות הברית, והציעה אופנה טרדנית לצעירות עם מגוון עשיר ומחירים זולים. החנות הראשונה נפתחה בקניון עזריאלי בתל אביב, וכללה שתי קומות.
הרשת שהוקמה במקור על ידי זוג מהגרים מדרום קוריאה, זכתה תחילה להצלחה עצומה ופתחה שישה סניפים נוספים ללא זכיין מקומי. בהמשך עברה הרשת הבינלאומית משבר פיננסי, ובשנת 2019 הגישה בקשה לפשיטת רגל ממנה ניצלה רק לאחר שנרכשה מידי הכונס על ידי חברת ניהול מותגים וקניונים בשם ABG. כיום הרשת נמצאת שוב בצמיחה ויש לה 700 סניפים ברחבי העולם.
המותג מציע פריטי לבוש, הנעלה ואקססוריז, מחלקת מידות גדולות, מחלקת נערות ולראשונה גם מחלקת ליבינג עם אביזרים לעיצוב הבית.
אלה מוליוב, מנכ"לית האתר אשר קיבל לאחרונה זיכיון גם לרשת האופנה השוודית NA_KD, אמרה בתגובה: "אני נרגשת להחזיר את FOREVER21 לישראל! אנחנו מאמינים במותג הטרנדי, המחירים יהיו דומים לחו"ל".