$
הוועידה לעסקים קטנים ובינוניים 2016

הוועידה לעסקים קטנים

מנכ"לית מרמלדה מרקט: לא כל אחד יכול להקים חנות אינטרנטית

מיכל רביב, המנהלת את האתר המפגיש בין מוכרים לקונים, אמרה בוועידה כי "לכולנו יש חלום שנתחיל למכור באינטרנט ונהיה עשירים מופלגים, המציאות קצת שונה"

אלירן מלכי 13:4528.03.16

"לכולנו יש חלום שנתחיל למכור באינטרנט ונהיה עשירים מופלגים, המציאות קצת שונה". כך אמרה היום (ב') מיכל רביב, מנכ"לית מרמלדה מרקט, בוועידה לעסקים קטנים ובינוניים בעידן הקמעונאות הרב-ערוצית של "כלכליסט".


רביב, המנהלת שוק דיגיטלי המפגיש בין מוכרים לקונים, אמרה כי עלות הקמת חנות וירטואלית נעה בין 10-100 אלף שקל, לצד עלויות שונות של תחזוקה, עדכוני תוכנה ועדכוני תוכן שוטפים. עוד הוסיפה כי "לכל אחד יש את העולם שלו וההתמחויות שאיתן הוא מגיע לאינטרנט שאינן בהכרח מתאימות לפתיחת חנות וירטואלית. בשביל למכור באינטרנט צריך שיהיה את המימון הנכון וצוות מקצועי שיעזור לכם לעשות את זה. צריך שיהיה שיווק נכון, תמחור, אריזה, ושילוח".

מיכל רביב. חנות וירטואלית זה לא לכל אחד מיכל רביב. חנות וירטואלית זה לא לכל אחד צילום: צביקה טישלר

 

רביב אמרה כי מעטים האנשים המקימים חנויות וירטואליות עצמאיות מצליחות בעקבות העלויות הגבוהות והצד הטכני הדורש התמקצעות גבוהה והתעסקות ביומיום. לכן, הרבה מאוד מהאנשים בעולם בוחרים למכור דרך פלטפורמה של מרקט פלייס, פלטפורמה המפגישה בין מוכרים לקונים דרך חנויות וירטואליות מובנות. 63% מהמוכרים ברשת כיום בוחרים לעשות את זה דרך המרקט פלייס - איביי, דיל אקסטרים, מרמלדה וכו'.

 

אחד הדברים החשובים לכל עסק הוא האינדוקס בגוגל. חנויות וירטואליות עצמאיות מתקשות להתמודד עם האינדוקס של גוגל, אך לעומת זאת, כאשר החנות נמצאת במרקט פלייס ומאוגדת תחת פלטפורמה שיווקית המהונדסת נכון - היא תופיע במקומות אסטרטגים בגוגל.

 


 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x