טיב טעם מורידה מחירים של 1,900 מוצרים
אחרי מגה ושפורסל הרשת הקמעונאית נאלצת לערוך התאמת מחירים; ברשת הודיעו כי מדובר בהוזלה קבועה שנעשית ללא התנייה ובכל המחלקות
אחרי מגה ושופרסל, גם טיב טעם נאלצת לבצע התאמות מחירים לתחרות בענף. בעקבות כך, תוזיל הרשת מחירי כ-1,900 מוצרים.
- אסם משיבה אש לשופרסל: מעבירה את ההנחות לחג לרמי לוי
- רבוע כחול של דודי ויסמן הפסידה 60 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2014
המהלך יוצא לדרך לאחר שבמחצית הראשונה רשמה הרשת עליה של 1.2% במכירות שהסתכמו ב-477 מליון שקל, בזכות פתיחת חנויות חדשות. עם זאת,המכירות למ"ר בחנויות זהות רשמו ירידה של 2.5% ביחס למחצית הראשונה והרווח התפעולי של הרשת, אחרי הוצאות והכנסות אחרות (רווח מגזרי), הסתכם ב-1.3% מהמכירות, לעומת 2.4% בתקופה מקביל אשתקד.
בטיב טעם טוענים כי מדובר בהוזלה קבועה, ללא מבצע או התנייה ובכל המחלקות. חברי מועדון לקוחות טיב טעם זכאים עד ל-10% הנחה מסכום הקנייה.