$
פרסום ושיווק

נחשף בכלכליסט

שופרסל מאשרת כוונתה להרחיב פעילות המותג הפרטי

המנכ"ל איציק אברכהן: "שופרסל בעידן החדש פתוחה בפני כל ספק לבוא ולהציע את מוצריו ומי שיימצא כמתאים יצטרף לשורותינו כספק הרשת"

נורית קדוש 10:3122.01.14

כחודש אחרי שנחשף ב"כלכליסט" כי בכוונת שופרסל להרחיב פעילות המותג הפרטי ולהשיק סדרת מוצרי פרימיום תחת מותג פרטי נוסף, הצהיר הבוקר מנכ"ל הרשת איציק אברכהן כי "במהלך שנת 2014 שופרסל תפעל לקידום וחיזוק המותג הפרטי, לשיפור הצעת הערך ללקוח ולהמשך בניית סל מוצרים מוזל ואיכותי תחת המותג 'שופרסל'. את הדברים אמר אברכהן במסגרת כנס שערכה הרשת לכ-100 ספקים של המותג הפרטי.  

אברכהן, שהשיק לאחרונה מותג פרטי בתחום המזון האורגני ״גרין״, ציין עוד כי בימים אלו של שיח ציבורי בנושא יוקר המחיה בארץ, הרשת במותג הפרטי כלי אסטרטגי בעל חשיבות רבה להוזלת סל המוצרים לצרכן והעריך כי הרחבת הפעילות במוצרי המותג הפרטי תשפר את הצעת הערך ללקוח ותוזיל את סל הקנייה.

 

שופרסל דיל בקצרין (ארכיון) שופרסל דיל בקצרין (ארכיון)

 

לדברי אברכהן, במדינות אירופה שיעורי החדירה של המותג הפרטי הולכים וגדלים והם מצויים כיום בממוצע בשיעורים של כ-20% ויותר מסך מכירות רשתות הקמעונאות ובחלק מהמדינות מגיע נתח המותג הפרטי אף לכ-40%-50% מהמכירות. "בישראל אנו נמצאים עדיין בשיעורי חדירה נמוכים ובכוונתנו לפעול כדי לחזק את תרבות הצריכה של מוצרי המותג הפרטי".

 

בהתבטאות שניתן אולי לייחס להחלפת הבעלות בחברת איי.די.בי תחתיה פועלת הרשת אמר אברכהן: "שופרסל בעידן החדש פתוחה בפני כל ספק לבוא ולהציע את מוצריו ומי שיימצא כספק מתאים עפ"י הסטנדרטים שקבעה החברה יצטרף לשורותינו כספק הרשת. אנו נפעל בפתיחות ובשקיפות מתוך מטרה לחזק ולהרחיב את המותג הפרטי ולהיטיב עם לקוחותינו״.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x