$
פרסום ושיווק

HOT נקנסה ב-100 אלף שקל בשל איטיות המענה במוקדי השירות

מועצת הכבלים והלוויין מצאה כי חברת הכבלים חורגת משמעותית מתנאי רישיונה הנוגעים לזמני המענה במוקדי השירות במהלך השנה האחרונה

אופיר דור 11:5727.10.13
מועצת הכבלים והלוויין הטילה על חברת HOT קנס בגובה 100,800 שקל בגין חריגות משמעותיות מזמני מענה במוקדי השירות בניגוד להוראות הרישיון. החריגות נרשמו במהלך השנה הנוכחית.

מנכ"ל HOT, הרצל עוזר מנכ"ל HOT, הרצל עוזר צילום: אלי דסה

 

ממשרד התקשורת נמסר היום (א') כי "בעקבות תלונות ציבור רבות שנתקבלו, ועל סמך נתונים ומידע שהצטברו בידי המועצה על כך שזמני המענה במוקדי השירות של חברת HOT חורגים באופן ניכר מדרישות רישיונה, נפתח הליך בירור מקיף בעניין".

 

בסופו של הבירור, החליטה מועצת הכבלים והלוויין כי HOT הפרה את הוראות רישיונה הנוגעות לזמני המענה במוקדי השירות. המועצה דחתה את הטענות ש-HOT הציגה בפניה.

 

בנוסף לקנס שהוטל עליה, הובהר ל-HOT על ידי המועצה כי עליה לפעול במהירות לשיפור זמני המענה במוקדי השירות. כמו כן נמסר ל-HOT כי הפיקוח והאכיפה בעניין זה יימשכו וכי לא מן הנמנע כי בעתיד תבחן הטלת עיצומים נוספת על החברה ובסכומים גבוהים יותר.

 

מ"מ יו"ר המועצה נתי שוברט אמר כי "החריגות של HOT עד כה בעניין זמני המענה היו משמעותיות ועל כן הוטל עיצום כספי בגינן. אני תקווה כי כולנו נחוש בשיפור משמעותי בזמני המענה כמובטח על ידי החברה".

 

שר התקשורת גלעד ארדן אמר כי "התלונות הרבות בדבר השירות הניתן במוקדי חברת HOT מחייבות אותנו להגביר את האכיפה ולדרוש מענה מהיר יותר לצרכן"

בטל שלח
    לכל התגובות
    x