$
פרסום ושיווק

בנק הפועלים מקים מועדון לקוחות

1.3 מיליון מחזיקי כרטיסי האשראי של הבנק יקבלו החזר כספי לחשבון תמורת רכישות שייבצעו בחנויות מסויימות. התוכנית תופעל מיום ראשון הקרוב

גיל קליאן 10:5005.09.12
בנק הפועלים מקים לעצמו מועדון לקוחות. הבנק השיק היום תוכנית חדשה בשם "פועלים קש בק" – במסגרתה יקבלו 1.3 מיליון מחזיקי כרטיסי האשראי של הבנק החזר כספי לחשבון תמורת רכישות שייבצעו בחנויות מסויימות. מדובר למעשה על הנחות בשיעור של עד 10% על כל קנייה, כאשר במקום לתת הנחה במעמד החיוב, יקבל הלקוח את שיעור ההנחה בהחזר כספי בסוף החודש לחשבון העו"ש שלו. התוכנית תופעל ביום ראשון הקרוב, כאשר כל מחזיקי כרטיסי האשראי של הבנק יצורפו לתוכנית אוטומטית.

 

עד כה העניקו הבנקים הטבות בבתי עסק שונים – בדרך כלל כהנחה כאשר הלקוח פשוט לא חוייב בסכום ההנחה. בדיסקונט מעניקים במסגרת "מפתח דיסקונט" את ההנחות באמצעות הפקדה לחשבון חיסכון – וכעת החידוש של בנק הפועלים הוא במתן ההנחה במזומן לחשבון.

 

בנק הפועלים בנק הפועלים צילום: בלומברג

 

נושא נוסף שמדגישים בבנק הפועלים כמבדל את ההחזרים הכספיים של הבנק לעומת ההנחות של המתחרים הוא שיתוף עסקים קטנים בתוכנית. בשלב ראשון יצרף הבנק כ-250 עסקים קטנים, והוא מקווה להגיע ליותר מ-3,000 עסקים קטנים רשומים בתוך שנתיים לפעילות התוכנית החדשה. בבנק הפועלים מבטיחים לעסקים קטנים שיירצו להצטרף (ולממן את ההחזרים הכספיים עבור לקוחות הבנק) חבילת פרסום מקומית, חבילה של 5,000 הודעות SMS שבית העסק יכול לשלוח, פרסום בסניף הבנק המקומי, הדרכות בניהול לאותם עסקים והטבות נוספות תמורת ההנחה שיעניקו. בדומה לבנקים האחרים, גם בבנק הפועלים התקשרו עם רשתות גדולות כמו קסטרו, רמי לוי באינטרנט (שעדיין רחוק מפריסה ארצית מלאה), סטימצקי, ישרוטל, קפה ג'ו ועוד.

 

ציון קינן, מנכ"ל בנק הפועלים, ציין בהודעת החברה: "המהלך מהווה חלק מהאסטרטגיה של הבנק לתמוך בהתפתחות הסקטור העסקי בישראל בכלל, ובעסקים קטנים ובינוניים בפרט. במסגרת המועדון החדש ישולבו עסקים קטנים רבים, שייהנו מפלטפורמה שיווקית רחבה, ממש כמו הרשתות הגדולות".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x