• תפריט
  • דואר אדום
איך לעשות הכל

אלפא גיק: איך לעקוף כל מענה אוטומטי ולהגיע מיד לנציג שירות אנושי

כך תזינו את ספר הכתובות של הטלפון שלכם במספר שבחיוג בודד יעקוף את זובור המענה האוטומטי

שי ענבל 09:1911.03.10

1. תנו לטלפון לנווט במקומכם

 

מעט דברים בעולם מכעיסים ומשפילים כמו מוקדי השירות הטלפוניים של חברות התקשורת בישראל. אבל מי שקורא את השורות האלה לא יצטרך עוד להתמודד עם מבוכי השלוחות. השורות הבאות ילמדו אותו איך להזין לספר הכתובות של הטלפון מספר שבחיוג בודד יעקוף את זובור המענה האוטומטי.

כך זה עובד

 

במענה האוטומטי של מוקדי שירות נהוג להאזין לקול נשי מדקלם רשימת שלוחות, להקיש על ספרת השלוחה המבוקשת, ואז להמתין כשתי שניות ולשמוע את הקול המוכר מדקלם את התפריט הבא. מספר שיוקלד בשתי שניות ההמתנה לא ייקלט. אולם בכל טלפון סלולרי ישנו כפתור סודי בשם "פאוזה", שלחיצה עליו גורמת למכשיר להמתין בדיוק שתי שניות. כשהפאוזה מוקלדת כחלק מרצף ספרות, למשל כחלק ממספר ארוך שנשמר בזיכרון המכשיר, אז בכל פעם שהמספר נשלח עם Send, הטלפון יידע להקליד את הספרות לפי הסדר – ולהמתין שתי שניות בכל פעם שמגיעה הפאוזה. על צג המכשיר הפאוזה מופיעה לרוב כאות p, ולפעמים כפסיק.

 

נציגי שירות נציגי שירות צילום: shutterstock

 

וזו התוצאה

 

אם בזיכרון הטלפון יופיע המספר 3456p1p2*, אזי בלחיצה על כפתור ה־Send המכשיר יחייג למודיעין דן (3456*), ימתין שתי שניות (p), יבחר באפשרות לתפריט בעברית (1), ימתין עוד שתי שניות (p) ואז, משהחל דקלום התפריט הבא, יבחר באפשרות "מידע על קווים" (2) – הכל אוטומטית, ללא מגע יד אדם. כשנחוצה פאוזה ארוכה או כשנשמעת פרסומת שצריך לדלג עליה, אפשר להיערך גם אליה מראש, על ידי הקלדת הספרה 0 אחרי הפאוזה.

 

2. צרו את הפאוזה

 

הפאוזה אינה כפתור ממש, אלא רצף ההקשות הבא:

במכשירי נוקיה: שלוש לחיצות מהירות על ( * )

בנוקיה E71 ו־E72: לחיצה על המקש ( p) במקלדת

באייפון ובסמסונג: לחיצה על ( * ) למשך שלוש שניות.

הפאוזה תופיע כפסיק

בבלקברי: הקשה על אייקון הבלקברי ובחירה ב־Add Pause

במכשירים אחרים: או שתי לחיצות מהירות על ( * ), או לחיצה אחת ממושכת

 

3. הכניסו את נתיבי השלוחות לזיכרון הטלפון

 

אינטרנט

בזק בינלאומי, שירות לקוחות: 3014p0p1p2p1p0p0p1*

נטוויז'ן, שירות לקוחות: *3031p0p0p1p1p2p0p0p1p*

012 סמייל, שירות לקוחות אינטרנט: 3012p1p1p0p0p0p1*

 

טלוויזיה

HOT, שירות לקוחות: 6900p1p0p3p1p1p9*

yes, שירות לקוחות: 2080p1p2p#p#p#p0*

 

סלולר

סלקום, שירות לקוחות: 180005252p0p0p4p2p4p2

פלאפון, שירות לקוחות: 0507077766p3p2p0

אורנג', שירות לקוחות: 0747054054p0p1p1p1p3p0

 

דעו מה לעשות כשאתם מגיעים לנציג

זמנו של הנציג יקר - מעסיקיו מודדים לו את משך השיחות. מצד שני, הוא מחויב לאדיבות – מעסיקיו לרוב אוסרים עליו להיות זה שמנתק את השיחה. נצלו את שני הדברים הללו: כשאתם רוצים משהו, היו שקטים ואדיבים, אך משכו את השיחה עוד ועוד, ועוד, ובלי להסכים שיחזרו אליכם. הרצון להיפטר מכם כבר עשוי להביא לתוצאות.

44תגובות
בטל שלח
  • מצילים אותנו מלחכות שעות! עובד עובד!
    (19.05.15)
  • Zappix עושה את זה טוב יותר Zappix זו אפליקציה מצוינת שמחייגת בשבילך דרך כל התפריטים. מגיעים בדיוק לאיש השירות שצריכים. מומלץ!
    מאור , (24.03.15)
  • קטן מאד הפונקציה הזאת כבר קיימת עשרים שנה בכל הטלפונים - בוקר טוב.
    אין כל טעם בפרסום או בהקלטת רצף מסויים, כי החברות משנות את התפריטים כל הזמן.
    מי שרוצה לקבל מענה מייד ללא התפריטים השטניים - שיעשה מנוי בגולן.
    למיטב זכרוני גם הוט מובייל מדברים איתך די מהר.
    למה לשלם כסף למי שכל כך לא רוצה לדבר איתך, כאשר יש אלטרנטיבה?
    לעולם לא אבין את הישראלים.
    בבו, (18.01.15)
  • Zappix עושה את זה מעולה למלא מערכות (ל"ת)
    מיכאל, (11.01.15)
לכל התגובות