$
סטארט-אפים והון סיכון

אפליקציית המסעדות הישראלית Appfront מגייסת 1.5 מיליון דולר ומשיקה בוט

האפליקצייה המספקת שירות למסעדות ורשתות בהן ארומה בישראל ו-bgood בארה"ב נכנסת לזירה הצפופה והתחרותית של תוכנות צ'ט אוטומטיות שמסוגלות לקבל הזמנות

אסף גלעד 08:4707.06.16

אפליקציית הזמנת האוכל Appfront הישראלית, המספקת שירות למסעדות ורשתות בהן ארומה בישראל ו-b.good בארה"ב, מגייסת 1.5 מיליון דולר בהובלת קרן 500 Startups לאחר שפיתחה בוט - מעין תוכנת צ'ט חכמה שמסוגלת לקבל הזמנות.

 

הצ'טבוט של Appfront אמנם אינו הראשון שמאפשר הזמנת אוכל, אך הוא כבר הספיק לרכוש לעצמו כלקוח את רשת המזון b.good שמנהלת 33 סניפים בקנדה ובצפון ארה"ב. בוט ההזמנות של אפפרונט, שזמין דרך אפליקציית מסנג'ר של פייסבוק, נועד לקצר את זמן ההמתנה בהזמנות מתפריט קיים: הוא לוקח הזמנות, מספק ללקוח מידע וניתן לאינטגרציה מהירה עם כל מערכת קופה. הוא מתוכנת לשאול שאלות בסיסיות כגון "האם תרצה את המנה הרגילה שלך?","'האם תרצה לאסוף את ההזמנה או שתעדיף משלוח אליך הביתה?, או "להיכן תרצה שנשלח את ההזמנה", כלומר שאלות גנריות שאת תשובותיהן רגיל המשתמש להזין עד כה לתוך עמוד הזמנה באתר אונליין.

 

אפליקציית Appfront אפליקציית Appfront צילום: paidappfront.com

 

 

את Appfront הקימו אורי ויסלר ויעל לדור לפני כשנתיים. בהמשך הוא צורף וצמח במאיץ הפינטק של בנק לאומי. מעבר ל-500 startups, קרן השקעות סיד אמריקאית שהגבירה משמעותית את פעילותה בשנה אחרונה ואף מינתה כשותף מקומי את אדם בניון, מושקעים בחברה גם שמואלי אחדות, ממייסדי קרוסריידר, וברק רבינוביץ, שותף בקרן ג'נסיס ומשקיע סדרתי.

 

Appfront נכנסת לזירה הצפופה והתחרותית ממילא של תוכנות צ'ט אוטומטיות (צ'ט בוטים) לתחום המזון: בארה"ב השיקה רשת המזון טאקו בל את "טאקו בוט", תוכנת צ'ט המבוססת על אפליקציית סלאק המצליחה ואילו פייסבוק השיקה את המסייע הווירטואלי M שמאפשר להזמין מקומות ישיבה במסעדות או להזמין הסעות למסעדות בסיוע אפליקציית אובר.

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x