$
אופנה

ספורט אלגנט

מעצבי־על שמעצבים בגדי ריצה, ספורטאים שמעצבים קולקציות ליומיום ומותגי אופנה שמציעים ליין ספורטיבי - החיבור בין עולם האופנה לעולם הספורט הולך ומתהדק בשנים האחרונות, ולא רק מסיבות שיווקיות: עכשיו אפשר להמשיך מהאימון לסידורים בלי להחליף בגדים

מורן לונדון 08:5028.07.16

פרויקט מסלול

 

המעצבת סטלה מקרטני היא חלוצת מעצבי האופנה שנכנסו לתחום הספורט המקצועי, וכבר לפני 11 שנה החלה לשתף פעולה עם חברת אדידס. "רציתי לשנות את מה שראיתי בחוץ ולהרחיב את ההיצע הקיים", הסבירה בעבר. "בגדי ספורט לנשים, בייחוד מקצועיים, הם תחום שלא טופל - הצבעים היו בסיסיים והעיצוב לא היה מגוון. ראיתי הזדמנות לתקן, להציע לנשים בגדים שבהם הן יכולות להתאמן וגם להרגיש טוב עם איך שהן נראות".

 

 

תנו לפרזנטור לעצב

 

מותגי ספורט נהנים בשנים האחרונות להציע לספורטאים ולמפורסמים אחרים לעצב בגדים שמייצגים אותם. לחלקם זו הזדמנות חד־פעמית, ושיתופי פעולה אחדים מניבים קו שיוצא בקביעות בכל עונה ונמכר לצד כל הקולקציה. בין השמות המוכרים אפשר למצוא את סטפן קארי, ה־MVP של עונת ה־NBA שהסתיימה עתה, שעיצב נעל וחולצה לאנדר ארמור, חברת בגדי הספורט שהוא מייצג; הזמר והמפיק המוזיקלי פארל וויליאמס, שמגיע אלינו בקרוב, אשר חבר לאדידס; וריהאנה - הזמרת ואייקון הסטייל - שמעצבת לפומה.

 

תחרות אקטיבית

 

במקביל למותגי הספורט, שפוזלים למגמות מעולמות האופנה והפופ, התחילו רשתות ביגוד להחזיר במטבע משלהן, וכעת כמעט כולן מתהדרות בסקציית ספורט אופנתית. מותג הסטריט Stussy מציע קולקציה בשיתוף נייקי, מותג הספורט הענק; H&M מציעה ליין ספורטיבי במחירים אטרקטיביים; ואפילו קסטרו שלנו מציעה בגדי ספורט לגברים ולנשים. בטוח שהבגדים יפים, אך מה לגבי היכולות האקטיביות שלהם? הפרסומים מבטיחים שמדובר בחומרים מנדפי זיעה ושהושקע מאמץ בפיתוחם.

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x