$
אופנה

חם בלי לחמם

הילה יחימוביץ' מעצבת צווארונים שמאפשרים לדמות מראה אופנתי של שכבות גם באקלים הישראלי. עכשיו היא כבר מתכננת ליין גם לגברים ולילדים

מורן לונדון 08:3108.02.16

אם אלוהים נמצא בפרטים הקטנים, אלוהי האופנה נמצא בפרטים הקטנטנים. מי שמדקדקת בהן היא מה שנקרא אשה בעלת סגנון אישי מפותח.

 

הילה יחימוביץ' (28) השאירה מאחוריה קריירה מוצלחת כעורכת אופנה ויצאה לעולם העצמאות כדי לפתח ליין צווארונים אלגנטיים, כן כן - רק צווארונים - ולחדד את רמות השיק של נשות ישראל והעולם. "צווארונים הם פטיש האופנה האישי שלי. אני אוהבת את המראה הזה מאוד, בעיקר מתחת לסוודר במראה שכבות", היא מסבירה מאין הגיע הרעיון. "בגדול לא מדובר במשהו שאני המצאתי, בצרפת כבר לפני 120 שנה הומצא צווארון בגזרת סינר שהניחו מתחת לשמלות. חשבתי פשוט לייבא מוצר קיים, אבל כשבחנתי את השוק הזה הבנתי שגזרת הסינר הקיימת לא מספיק טובה. היא לא מתקבעת על הגוף והמראה שלה מתרשל, מה שממש נוגד את הרעיון המרכזי של צווארון מחויט".

צווארונים של הילה יחימוביץ' (משמאל); דוגמנית: עומר הכהן צווארונים של הילה יחימוביץ' (משמאל); דוגמנית: עומר הכהן

 

כך לפני פחות משנה ובלי שום ניסיון בעולם התדמיתנות או התפירה החלה יחימוביץ' לפתח את קולקציית הצווארונים שלה, כאלה שמתקבעים על חלקו העליון של הטורסו, כמו וסט לאזור החזה אם תרצו.

 

בקולקציה החדשה שהושקה ונמכרת באתר שלה (Neatcollar.com) יש 10 דגמים שונים בסגנון מחויט הלקוח מהחולצה הגברית, צווארון קטן פרחוני וצווארוני פליסה בסגנון ויקטוריאני.

 

יש טרנדים בתחום הצווארונים?

"כן. בשנה שעברה צווארוני פיטר פן קטנים ועגולים היו יותר טרנדיים, השנה דווקא צווארונים גדולים ושפיציים הולכים מאוד. בעיקר לאחר שהוצגו בתצוגות של דיור ומיו מיו. אם נחשוב על זה בהיגיון, בעיקר באקלים הישראלי, זה מוצר נכון מאוד. רוב השנה חם פה מכדי ללבוש שכבה על שכבה, ומי שמעוניינת במראה יכולה להשיג אותו ככה".

 

מי הן המעוניינות במראה? מי הלקוחות שלך?

"האמת שמדובר במוצר שמדבר לקהל מגוון. יש נשים שמחפשות את המראה מבחינת הסגנון האישי שלהן, יש המון נשות עסקים שבמקום ללכת עם חולצה שלמה מתחת לבלייזר מעדיפות רק את הצווארון, וקהל נוסף שמגיע הרבה הוא נשים דתיות - בשבילן זה פתרון כיסוי אלגנטי שלא מכביד".

 

הקונות באתר של יחימוביץ' מגוונות כל כך שהיא מספרת שאפילו בנות הקהילה המורמונית כבר הגיעו אליה. "בקולקציה הקודמת היה לי צווארון שחור שגברים רכשו לעצמם. רבים מהם אמרו שמאחר שהלבוש במקומות עבודה בישראל לא רשמי, נוח להם מאוד שיש צווארון כזה במשרד למקרה של פגישות רשמיות. מיד אחרי הפגישה הם יכולים להסיר אותו", היא אומרת. "לכן בעתיד אני מתכננת גם ליין לגברים, ומדרישת הלקוחות שלי אני מבינה שהן היו רוצות גם ליין לילדים".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x