$
פנאי

הלהיט החדש של הביצה ההוליוודית: צמיד הלוקאי

הצמיד, שמכיל מים מפסגת הר האוורסט ובוץ מים המלח, מבטיח לשמור על איזון נפשי של העונד אותו

מורן לונדון 09:4709.09.14

לניסיון לחפש קצת סדר ואיזון בחיינו המהירים והכאוטיים מתגייסים תעשיינים ואנשי מקצוע מכל הענפים: ספרי העצמה, פריטים לעיצוב הבית באווירה מרגיעה, כריות נוי עם משפטים מעודדים וסבונים בניחוחות מרגיעים הם רק חלק מהשלל המשתייך לקטגוריה הפסיכולוגיה־אופנתית, שנועדה לרפד אותנו במוצרים שייתנו קונטרה לעולם טכנולוגי וקרייריסטי ויזכירו לנו קצת את עצמנו. הלהיט החדש בתחום, שכבר נצפה על סלבס כמו קתרין זיטה־ג'ונס וזאק אפרון, הוא צמיד הלוקאי - צמיד חרוזים עדין בגוונים של שקוף ושחור.

 

בשתי נקודות האמצע של הצמיד, בין שלל חרוזים שקופים, משולבים שני חרוזים ייחודיים - האחד לבן, ובמרכזו יש טיפת מים שהובאה מפסגת הר האוורסט, המקום הגבוה בעולם, והשני שחור, ולמרכזו הוכנס בוץ מהנקודה הנמוכה בעולם, ים המלח. מטרת הצמיד היא לעזור לעונדים אותו לשמור על איזון, ולהימנע ממצבי קיצון שנובעים מחוויה קשה או טובה במיוחד.

 

צמיד בלוקאי צמיד בלוקאי

 

"הרעיון עלה כששהיתי בים, מוקף בחברים ומשפחה, והרגשתי בר מזל נוכח הנוף היפה והאהבה שהייתי מוקף בהם", מספר סטיבן אייזן, מנכ"ל ומייסד My Lokai, על ההשראה והרעיון שמאחורי הצמיד. "התחושה הטובה התערבלה עם רגשות פחות טובים שחוויתי, שכן באותה תקופה סבי אובחן כחולה אלצהיימר ומצבו הידרדר. ההבנה שהיכתה בי - שלרגע אתה על גג העולם ולרגע אתה בתחתית, וחשוב להישאר ענווים ברגעי השיא ממש כשם שחשוב להיות מלאי תקווה ברגעי השפל - היא שהיוותה את ההשראה לצמיד, כפריט שתמיד יהיה איתי וישמש לכך תזכורת".

 

צמיד הלוקאי צמיד הלוקאי

 

הקונספט המאוזן תפס תאוצה במהרה, ומלבד כוכבים ובלוגרים רבים שכבר עונדים את הצמיד, אייזן מדווח על מכירות ביותר מ־80 מדינות מסביב לעולם דרך האתר של המותג.

 

הצמיד עצמו עדין וניטרלי ומשתלב היטב בטרנד העמסת הצמידים, ששולט ממילא בעונה הנוכחית. הוא קיים בשלושה גדלים ומתאים לנשים ולגברים כאחד. הוא נמכר באתר MyLokai.com בעלות של 18 דולר (משלוח לישראל בתוספת 15 דולר).

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x