$
פנאי

קניון בחיתולים

האתר החדש "יאללה בייבי" מציע להורים לרכוש חבילות לידה במחירים אטרקטיביים במקום לתזז בין חנויות. עכשיו נותר רק לשפר את העיצוב

רעות ברנע 10:0024.07.14

מתישהו, בערך באמצע החודש השמיני, מוצאת את עצמה כל היריונית במסע של חיפוש, התלבטות והשוואות בין ההיצע העצום שיש בתחום הציוד לתינוקות. כשמדובר בהיריון ראשון ממש מסתובבים ובודקים כל פריט ברשימות המוצרים המומלצים - מעגלות ושידות החתלה ועד מוצצים.

 

האתר יאללה בייבי (yallababy.co.il), שעלה לאוויר לפני כחודש, בא להקל על ההיריוניות במשימה - גם כי קצת קשה לבחור מתוך השפע הקיים, ובעיקר כי זה לא פיקניק לתזז בין חנויות עם בטן ענקית. האתר, שמגדיר את עצמו קניון וירטואלי, מאפשר רכישת מארזים וחבילות לידה במחירים נמוכים יחסית, ישירות מכ־100 ספקים ונותני שירות.

 

(מימין) אלעד ויוסי ורדי. "אם לא נוכל להציע מארז או חבילה במחיר אטרקטיבי, אין לנו שום יתרון" (מימין) אלעד ויוסי ורדי. "אם לא נוכל להציע מארז או חבילה במחיר אטרקטיבי, אין לנו שום יתרון"

 

מאחורי המיזם עומדים האחים אלעד ויוסי ורדי, שהקימו ב־2006 את Yalla.co.il - הקניון הווירטואלי הגדול בישראל, שכולל היום כ־7,000 חנויות ובתי עסק. "מתחקיר שעשינו הבנו כי מחיר חבילת הלידה הוא בין הדברים שחשובים ליולדת, ולכן הערך המוסף המרכזי של הקניון שלנו הוא האפשרות לרכוש אותן בכ־20% הנחה לפחות", טוען יוסי ורדי. כיום אפשר, למשל, לרכוש באתר חבילה הכוללת עגלה של ברייטקס, שידת החתלה ומיטת תינוק תמורת 2,900 שקל במקום 4,000 שקל - כ־25% מתחת למחיר הממוצע בשוק.

 

הומפייג' ליולדת

איך זה עובד? החברות השונות מציעות הנחות מיוחדות למזמינים דרך האתר, ולאחר ביצוע ההזמנה הלקוח מופנה לחברה לתשלום והשלמת העסקה. מעבר להזמנת חבילות ומארזים יש באתר פירוט של רבים מהספקים ונותני השירותים הפעילים בתחום ההיריון והלידה — מעין הומפייג' לכל אשה לפני לידה ואחריה.

 

מהו היתרון של האתר על פני המתחרים האחרים בשוק?

יוסי: "מדובר בשוק צפוף ותחרותי מאוד, שבשנים האחרונות יש בו מגמה של ירידת מחירים קלה במוצרים מסוימים, בעיקר בשל העובדה שההורים למדו לקנות מאתרים בחו"ל. אם אמא מחפשת, למשל, צעצוע או נשכן לתינוק שלה, היא יודעת להיכנס ולחפש גם באמזון או ב־ebay ולקנות את המוצר במחיר נמוך בהרבה. זו גם הסיבה לכך שבחרנו להתמקד בחבילות ובמארזים: אם לא נוכל להציע מארז או חבילה במחיר אטרקטיבי, אין לנו שום יתרון. המחיר הוא היתרון העיקרי שלנו, לצד העובדה שהלקוח יכול להיות בקשר עם חנות בארץ, ולא להסתכן בבעיות שעלולות להיווצר בתהליך של הזמנה מעבר לים".

 

ומה ההבדל בין החבילות שלכם לבין אלו שנמכרות ברשתות התינוקות?

"ראשית, האופציות הרבה יותר מגוונות. אנחנו מציעים יותר חבילות (באתר יש כרגע יותר מ־20 חבילות ומארזים - ר"ב), ושנית, אנחנו מנסים להשיג על החבילות הללו את המחירים הטובים ביותר".

 

העמוד הראשי. סוף הניינטיז העמוד הראשי. סוף הניינטיז

 

אין מנוע חיפוש

משיטוט באתר מבינים די מהר שמדובר ביוזמה מבורכת, אבל יש ליזמים עוד דרך ארוכה לעשות עד שהוא יוכל לעמוד בשורה אחת עם הקניונים הווירטאוליים דוגמת אמזון ו־ebay. ראשית, הממשק קצת אטי ובעיצובו מתאים יותר לסוף הניינטיז מאשר ל־2014. שנית, יש פיצ'ר אחד שחסר מאוד - מנוע חיפוש. אי אפשר, לדוגמה, להקליד "מנשא" או "עריסה" ולקבל את התוצאות שמציעות החנויות השונות, אלא צריך להיכנס לכל חנות בנפרד ולחפש בתוכה. "האתר נמצא בשלבי הרצה, ובהמשך יהיה מנוע חיפוש ממוקד", מבטיח יוסי, "אפשר יהיה לסנן באמצעותו על פי גודל, תקציב ועוד".  

 

  • רוצים להשוות מחירי מוצרי תינוקות?

האתר Paotot.co.il עושה זאת ביעילות ומקל מאוד על ההליך

בטל שלח
    לכל התגובות
    x