הקרנת בכורה: "הכל יחסים"
ג'אד אפאטו עשה לו שם של יוצר קומדיות וולגריות למדי ושוביניסטיות לגמרי. האבטיפוס של סרטיו הוא "הדייט שתקע אותי", ובו הזוג פיט (פול ראד) ודבי (לזלי מאן) היו דמויות משנה
פיט ודבי נשואים כבר יותר מ־15 שנה ויש להם שתי בנות. על רקע ההכנות למסיבת יום ההולדת ה־38 של דבי, שבעצם הגיעה ל־40, נחשפים הקשיים הקלישאתיים של זוגות בגיל הזה. קשיי הפרנסה שהבעל מסתיר מאשתו והמריבות הקטנות שהופכות כל אי הסכמה לנתק שממלא את הבית בכעס.
קהל היעד: חובבי ג'אד אפאטו, וגם מי שרוצה לראות את החיים שלו על המסך ולצחוק קצת.
דבר המבקר: ג'אד אפאטו עשה לו שם של יוצר קומדיות וולגריות למדי ושוביניסטיות לגמרי. האבטיפוס של סרטיו הוא "הדייט שתקע אותי", ובו הזוג פיט (פול ראד) ודבי (לזלי מאן) היו דמויות משנה.

"הכל יחסים" מעורר את המחשבה שפיט ודבי כדמויות, וגם השחקנים ראד ומאן, קופחו בסרט הקודם. הטיפול של אפאטו במשבר אמצע החיים של השניים לא נופל לכל בדיחה נחותה, אלא מפתיע ביכולת שלו לתת לצופה מקום
להזדהות עם הקשיים של הזוג - האב הנצלן של פיט, האב נטול הרגש של דבי, הקונפליקטים הבלתי נמנעים על ההוצאות המשפחתיות, על הזמן לבד שכל אחד זקוק לו לפעמים, על הלגיטימיות לברוח מדי פעם כדי שתהיה סיבה לחזור. ואם כל הייסורים שבחיי זוג לא מספיקים, אפאטו משתמש היטב בבנותיו המגלמות את הבנות של פיט ודבי, שכל הוויתן אומרת "אנחנו הדור הבא, ואתם כבר זקנים". ההומור של אפאטו עבר עידון שבזכותו לא צריך להיות טינאייג'ר כדי ליהנות ממנו. זה לא הופך אותו ליוצר חשוב, אבל זה ללא ספק הופך את "הכל יחסים" לסרט שכיף לראות. (ארה“ב, 2012, 134 דק‘).
שורה תחתונה: למרות חסרונה של עריכה מהודקת, מדובר בבילוי ראוי ואפילו מעורר מחשבה.
- "בדרכים". עיבוד קולנועי של הבמאי הברזילאי וולטר סאלס לספרו האיקוני של ג'ק קרואק. סופר ניו־יורקי חובר לזוג משוחרר ופרוע, ויוצא איתו למסע לרוחב ארצות הברית, שבמהלכו הם חווים סדרת מפגשים המשנים את חייהם. עם ויגו מורטנסן, סטיב בושמי, סם ריילי, איימי אדמס, קירסטן דאנסט וקריסטן סטיוארט. (ארה“ב, 2012, 124 דק‘). קהל היעד: מעריצי הספר ומעריצי קריסטן סטיוארט.


