$
אלכוהול

משקה אופנתי

עוד שיתוף פעולה בין מעצב על למוצרי צריכה, והפעם - דולצ'ה וגבאנה עם מרטיני גולד החדש

עמית יריב 10:5928.11.10

אנחנו לובשים את הבגדים שלהם, עונדים את התכשיטים שלהם ומתבשמים בבשמים שלהם, אבל חשבתם פעם לשתות משקה מעצבים? מעצבי האופנה הגדולים מחפשים לעצמם תחומים חדשים להתרחב אליהם, מבלי לפגוע במיצוב הפרימיום. בעוד מותג המשקאות מקבל חיזוק להיותו מוצר פרימיום כשהוא מקושר למעצבי העילית, זוכים המעצבים להרחבת המותג שלהם, ולטביעת שמם בקרב קהלים חדשים. אל הזירה הכוללת את חברת אוויאן הצרפתית, המשווקת מים מינרליים בעיצובם של מעצבי האופנה המובילים כריסטיאן לקרואה, ז'אן פול גוטייה ואיסי מיאקי, ואת הוודקה הנושאת את שם מעצב האופנה האיטלקי רוברטו קוואלי, נכנסו בספטמבר האחרון צמד המעצבים האיטלקים דולצ'ה וגבאנה, בשיתוף פעולה עם תאגיד בקרדי־מרטיני. שיתוף הפעולה בין האושיות האיטלקיות הוליד את Martini Gold by Dolce & Gabbana, שיתוף פעולה ייחודי שמתוכנן להימשך שנתיים, ובמסגרתו נטל צמד המעצבים חלק בעיצוב הבקבוק הייחודי, וכפי שנמסר מתאגיד בקרדי מרטיני, גם נתן השראה למשקה שבבקבוק - ורמוט ייחודי.

 

דומניקו דולצ'ה וסטפנו גבאנה. כל אירוע מחייב את אישורם דומניקו דולצ'ה וסטפנו גבאנה. כל אירוע מחייב את אישורם צילום: אי פי אי

 

המרטיני גולד החדש הוא ורמוט שתובל בתערובת חדשה וייחודית של תבלינים, השונה מן התערובת המשמשת את "מרטיני אי רוסי" בייצור הוורמוט הרגיל. היצרן מבטיח "פרחים מבושמים, פירות ריחניים, עצים אקזוטיים ושורשים נדירים", וטעימה ראשונה מהמשקה חושפת, אכן, ארומות פרחוניות ופירותיות, לצד מרירות נעימה ומושכת וחמצמצות לימונית נעימה.

 

על עיצוב המוצר החדש היו אחראים, כמובן, דולצ'ה וגבאנה. הם בחרו לעצב בקבוק המזכיר בצורתו את בקבוק המרטיני הקלאסי, בעל המותניים הצרים, זהוב ואלגנטי. גם הקופסה החיצונית זכתה לעיצוב ייחודי: קופסה שחורה, בראשה סמל המותג מרטיני ובתחתיתה לוחית המתכת ועליה חתימתם של דולצ'ה וגבאנה.

Chateau Du Lort 2007 Chateau Du Lort 2007

 

עד כמה מעורב צמד המעצבים בניהולו של המותג? אסתי אקרמן, מנכ"לית משותפת ובעלים של אקרמן, יבואנית מותגי בקרדי־מרטיני, המשווקת את "מרטיני גולד", אומרת שלא מעט: "כל פרסומת, כל אירוע וכל תמונה של מרטיני גולד מחייבים את אישורם של דולצ'ה וגבאנה, ואפילו הקוקטיילים בערב ההשקה אושרו על ידי הצמד". השקת המשקה בישראל: 15 בדצמבר, 149 שקל.

  

Chateau Du Lort 2007. היין עשוי בלנד של מרלו, קברנה סוביניון וקברנה פרנק שגדלו בכל רחבי חבל בורדו. הוא יין בורדו קלאסי, בעל איזון טוב בין הטאנינים ובין החומציות, צבע אדום נעים, ארומות קקאו וציפורן ופה שמזכיר פירות יער אדומים. זה לא יין "גדול", ופוטנציאל היישון שלו מוגבל, אבל הוא נעים לצריכה יומיומית, נגיש, ובמחיר שבו הוא יימכר במסגרת חודש היין והאלכוהול של רשת טיב טעם הוא נותן תמורה טובה למחיר. (כ־60 שקל במקום 82 שקל, לא כשר).

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x