$
פנאי

ביזנס עם פלז'ר: מתחמי קניות ליד המשרד

עובדי הרצליה פיתוח היו הראשונים ליהנות מהתופעה, ועכשיו היא מתמקמת גם ברמת החי"ל ושדרות רוטשילד. "כלכליסט" מציע שופינג איכותי בהפסקת הצהריים

הדס שואף 18:4805.10.10

מקובל לחשוב כי המקום הנכון לפתוח בו חנויות אופנה, אקססוריז ומוצרי לייף סטייל הוא במרכזי קניות פופולריים, שכן כך הן ייחשפו למספר גדול של לקוחות. אך באחרונה מורגשת מגמת פריחה של חנויות כאלה דווקא במתחמי עבודה מובהקים, שבהם מתרכזים חברות הייטק, בנקים, משרדי עורכי דין ועוד. בעלי חנויות רבים הבינו את הצורך והנוחות בקיומה של אופציית השופינג ליד מקום העבודה, ו"כלכליסט" יצא למפות את התופעה.

 


רחוב הברזל, רמת החי"ל, תל אביב

בשנה האחרונה נפתחות עוד ועוד חנויות במתחם המזוהה עם ההייטק הישראלי. נוסף לחנויות אופנה נמצאות פה צומת ספרים, מספרה ברשת שוקי זיקרי, חנויות אופניים ועוד. בחודש הבא עתיד רונן חן לפתוח חנות חדשה, וזו עוד ההוכחה שהרחוב צובר תאוצה, שכן חן ידוע בחוש מפותח לבחירת לוקיישנים מוצלחים.

 

קוביקה: סניף שלישי והחדש ביותר ברשת המתהווה, אח לאלה בהרצליה פיתוח ובכפר שמריהו. "אנחנו מאמינים בשירות לאנשים במקום שבו הם זקוקים לו ביותר. המגמה לפתוח חנויות ליד מתחמי משרדים מתפתחת, ואנחנו מקבלים פניות והצעות גם לגבי מתחמים נוספים", אומרת הבעלים, יפעת קזמה. קהל היעד: ילדים ונשים. יש מעט פריטים גם לגברים. מה בחנות: בגדי מעצבים ישראלים כמו שוגר דדי ופלסטיק דול, ופריטי יבוא מחו"ל כמו אמריקן וינטג'. וגם: שלל אקססוריז, כלי בית, אביזרים ובגדי ילדים. פרטים: 5-500 שקל, הברזל 1.

 

קוביקה קוביקה צילום: יובל חן

 

קלקשוז: חנות אופנה, אקססוריז, כלי בית ומתנות בבעלות דנה מוסייף. "רציתי להביא את העולם הצרכני למקום העבודה. יצרתי חנות ביתית ונעימה, עם דגש גדול על שירות". החנות עמוסה בפריטים יפים, ועיצובה משלב בין מראה נקי לכפרי. קהל היעד: נשים וגברים. מה בחנות: מותגים ישראליים כמו רוס אובטה, קרן נפתלי והארטברייקר, לצד מותגי יבוא כד"ר דנים. וגם: מגוון גדול של מתנות, חפצי נוי, כלי בית ואקססוריז בסגנונות שונים. פרטים: 20-1,000 שקל, הברזל 6.

 

קלקשוז קלקשוז צילום: יובל חן

 

רונן חן: הסניף ה־15 של האופנאי ייפתח בחודש הבא וישתרע על פני 75 מ"ר, בעיצוב דומה לשאר חנויותיו ברחבי הארץ. "הגעתי למסקנה שפתיחת חנות ברחוב הברזל תקרב אותי לקהל שלי: נשים עובדות, אמהות ותושבות השכונות הקרובות". קהל היעד: נשים. מה בחנות: הקולקציה לחורף הקרוב, הכוללת קבוצה בהשראת הטבע הירוק, קבוצה אורבנית, גרפית ומתוחכמת וקבוצת בגדי ערב סקסית וזוהרת. פרטים: 199-820 שקל, הברזל 6.

 

אאוטלט סיטי ביי אל ניניו: סניף שני וחדש לאאוטלט המותגים מהרצליה, שהתמקם בחלל גדול ומעוצב למשעי. גם כאן המבחר גדול, בעיקר לגברים המחפשים מראה קז'ואל מהודק. כמו בסניף הראשון בהרצליה פיתוח, גם כאן המלאי של פריטי ההלבשה וההנעלה מתחדש ומתעדכן בתדירות של פעם בשבועיים לאורך השנה כולה. קהל היעד: נשים, גברים וילדים. מה בחנות: מותגים מבוקשים בהנחות של 30%-70%, לרבות ראלף לורן, טומי הילפיגר, גאנט, נאפאפירי, בוס, לקוסט, אמריקן איגל והוליסטר. פרטים: 300-30 שקל, הברזל 26.

 

מתחם רוטשילד, תל אביב

לפני כחצי שנה פתחה דניאלה להבי חנות דגל בחלקן הדרומי של שדרות רוטשילד, שמחליפה את חנותה הוותיקה ברחוב שינקין. מה שנראה בתחילה כצעד תמוה, שכן בשינקין יש תנועת קונים ערה, מתברר יותר ויותר כצעד אסטרטגי, שמקרב את המעצבת ללקוחות המותג שלה - עובדות המשרדים באזור. בשדרות רוטשילד אמנם קשה למצוא שטחי מסחר פנויים, אך קמעונאים יצירתיים מוצאים פתרונות מקוריים, כמו פתיחת חדרי תצוגה בקומות הראשונות של בניינים או גלישה לרחובות הקטנים הגובלים באזור היוקרתי.

 

דינה גלס: בוגרת שנקר שנת 1998 היא הראשונה שפתחה באזור את חנותה, כבר לפני כשש שנים, רק משום שהיא אוהבת את האזור ואף מתגוררת בו. קהל היעד: נשים. מה בחנות: קולקציה בעיצוב גלס, המשלבת את כתב ידה הייחודי בטרנדים אופנתיים. הפריטים מתאפיינים ברמת קישוט גבוהה ובניואנסים מפתיעים והומוריסטיים. אין כמעט פריטים חלקים, וגלס מרבה להשתמש בפאייטים, חרוזים, בדי טול, סרטים וכו'. בחנות גם אקססוריז המשתנים מעת לעת. פרטים: 280-890 שקל, נחמני 35.

 

רוני קנטור: מעצבת צעירה שמסתובבת בשוקי פשפשים בחו"ל ומזהה בהם שמלות, חולצות וחצאיות וינטג', שאותן היא מעצבת מחדש בלי לפגום באופיים. קהל היעד: נשים חובבות וינטג'. מה בחנות: פריטי ביגוד מקוריים משנות הארבעים עד שנות השישים שעברו שדרוג, קולקציה מקורית של קנטור, קו נעליים בעיצובה ואקססוריז רבים. פרטים: 20-950 שקל, רוטשילד 64 (קומה א').

 

מתחם לייף סטייל: בבניין שבו שכן בעבר קפה תפארת מתגבש בימים אלה מתחם לייף סטייל חדש, שיכלול מעדנייה ובייקרי מבית היוצר של רותי ומתי ברודו, את חנות העיצוב קרוסלה, שנדדה מרחוב רוטשילד, וכן חנות נוספת - כנראה בתחום האופנה או האקססוריז. קרוסלה נפתחה לפני כשבוע, ואילו המעדנייה/בייקרי תיפתח ברבעון הראשון של 2011. מה בחנות: בקרוסלה יש פריטים מעוצבים לכל המשפחה, פרי עיצובם של מעצבים מקומיים, וכן פריטים מיובאים. וגם: אקססוריז, טקסטיל, ספרים, צעצועים ועוד. קהל היעד: ילדים, נוער ומשפחות. פרטים: 25-12,400 שקל, יהודה הלוי 81.

 

דניאלה להבי: "רוטשילד הולך להיות המתחם החם הבא", אומר אורי להבי, בנה של המעצבת ומנכ"ל המותג. קהל היעד: נשים, ויש מעט תיקי יוניסקס. מה בחנות: קולקציה מגוונת של תיקי עור, נעליים ואביזרים. פרטים: 119-2,250 שקל, רוטשילד 21.

 

דניאלה להבי דניאלה להבי צילום: יובל חן

 

רטרו שיק: בתחילת השבוע הבא תיפתח במתחם רוטשילד - בקומה ראשונה של בניין - חנות העיצוב שנדדה לכאן מרחוב הברזל ברמת החי"ל. היא תתפקד כשואו רום הפתוח לקהל הרחב. קהל היעד: גברים ונשים. מה בחנות: ריהוט בניחוח רטרו מאירופה, הפיליפינים ואינדונזיה, וגם נגיעות מודרניות. אקססוריז רבים לבית דוגמת מראות, כלי נוי וזכוכית, טקסטיל לבית, שטיחים ממרוקו ועוד. פרטים: 150-30,000 שקל, רוטשילד 75 (קומה א').

 

הרצליה פיתוח

סצינת המסחר במתחם החלה במסעדות ובחנויות ריהוט ועיצוב. ברחוב מדינת היהודים יש קניון עודפים, ובו רשתות אופנה מקומיות וחברות ייבוא.

 

אאוטלט סיטי ביי אל ניניו: מקום ענק ובו מותגי יבוא מאירופה וארה"ב, שכבר פתח סניף נוסף ברמת החי"ל. קהל היעד: גברים, נשים וילדים. מה בחנות: מותגים כמו ראלף לורן, טומי הילפיגר, גאנט, נאפאפירי, בוס, לקוסט, אמריקן איגל והוליסטר, בהנחות של 30%-70%. פרטים: 300–30 שקל, שנקר 11.

 

קולקט: בוטיק מעצבים ומותגים בניחוח אירופי ובעיצוב נקי. הבעלים, אפי מנשרי ורווית זינו, חיו שנים רבות בחו"ל, והחליטו לייבא את מה שספגו שם לישראל. החנות מתמחה בקולקציות מתוחכמות ונקיות קו, המזוהות עם סגנון העיצוב הבלגי וההולנדי, בשילוב פריטי עיצוב צרפתי מהוקצע. קהל היעד: נשים מעודכנות. מה בחנות: בגדי מעצבים כמו איזבל מרו ובית מרטין מרג'יאלה, נעליים, תיקים וג'ינס, וכן מעט בגדי מעצבים ישראלים, כמו מותג הפנאי של אורי פישרמן והארטברייקר. פרטים: 250-6,000 שקל, שנקר 11.

 

קולקט קולקט צילום: יובל חן

 

קוביקה: חנות צעצועים, בגדים וחפצי חן בבעלות יעקב ויפעת קזמה, שבבעלותם גם הסניף הראשון בכפר שמריהו והסניף החדש ברמת החי"ל. החנות מעוצבת בקווים מודרניים, אך מציגה רהיטי עץ ושלל פריטים צבעוניים שהופכים את המראה הכללי לעליז ומזמין. ההשראה לקונספט באה מהרשת האמריקאית Urban Outfitters. קהל היעד: נשים וילדים. יש גם מעט פריטים לגברים. מה בחנות: מותגים אופנה ישראליים כמו פלסטיק דול וברבי דול, מותגי יבוא כמו אמריקן וינטג', וכן משחקים לילדים, צעצועים, מתנות לגבר ולאשה, כלי בית וחפצי נוי, נעליים, כפכפים, שמיכות ועוד. פרטים: 5-500 שקל, משכית 32.

 

נייקי: חנות המשתרעת על 350 מ"ר בזכיינות של נייקי ישראל וונדום, ובה אפילו מגרש כדורסל וסימולטור לבדיקת תנועת הרגליים בזמן ריצה, כדי להתאים ללקוח את הנעל האופטימלית. קהל היעד: חובבי ספורט ומקצוענים, גברים, ילדים ונשים. מה בחנות: מגוון פריטים גדול של נייקי, הכולל ביגוד לריצה, לחדר כושר ולרכיבה על אופניים, וגם בגדי ילדים ופריטי אופנה. פרטים: 1,099-49 שקל, שנקר 9.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x