יזמי ווייסבירגר הקימו סטארט-אפ בתחום ניקיון ומטלות הבית בבנייני מגורים
יזמי ווייסבירגר הקימו סטארט-אפ בתחום ניקיון ומטלות הבית בבנייני מגורים
עומר עגיב, אורי פינגרר, גיל קפלן ועידן גורן שהקימו חברה שנמכרה באדוויזר העולמית ב-80 מיליון דולר, הקימו את פייריז (faireez), אפליקציה בה ניתן להזמין "פיה", שתסדר את הבית גם לפי מטלות, ותהיה בבניין 100% מהזמן. החברה גייסה כמעט 3 מיליון דולר מאנג׳לים וקרנות ונכנסה בספטמבר לשוק האמריקאי
היזמים של חברת הביג-דאטה ווייסבירגר (weissbeerger) שנמכרה לבאדוויזר העולמית (abinbev) ב-2018 בסכום של כ-80 מיליון דולר, מקימים את פייריז (faireez), חברה חדשה שתעסוק בניקיון ומטלות הבית בדירות בבנייני מגורים.
פייריז הוקמה על ידי עומר עגיב (מנכ״ל), אורי פינגרר (סמנכ״ל מכירות ופיתוח עסקי), גיל קפלן (סמנכ״ל טכנולוגיה) ועידן גורן (סמנכ״ל אופרציה). החברה הקודמת שמכרו, וייסבירגר, פיתחה מערכות המחוברת לצינורות ולמערכות השונות של יצרני הבירה והמשקאות הקלים, וכן בברים ובמסעדות ובכל מקום אשר מגיש שתייה קלה ובירה. המערכת משדרת שורה של נתונים לבעל המסעדה או הבר וליצרניות השונות.
החברה העתיקה את מודל החדרנות מתחום המלונאות אל בנייני מגורים רבי קומות, וזאת כדי לחסוך לדיירים את הצורך לבצע מטלות ניקיון וסידור הבית בעצמם כגון: מציאת מנקה חוקית, מבוטחת שעברה הכשרה, חיסכון זמן, תחלופה תכופה של עובדי ניקיון ועוד.
פייריז פיתחה אפליקציה בה ניתן להזמין פיה (fairy) אשר נמצאת בבניין 100% מהזמן שלהם/שלהן. הדיירים יכולים להזמין פיה על בסיס מטלה ולא לפי שעות וכך השירות בעצם מתאפשר לקהל גדול הרבה יותר כי אין מינימום של שעות שמצריך תקציב מוגדל. לדוגמא: הזמנת פיה פעם ביום רק כדי שתשטוף את הכלים או תסדר את הבית. המודל של פייריז מבוסס על מנויים (SaaS) ולא הזמנה חד-פעמית.
פייריז (faireez) שגייסה כמעט 3 מיליון דולר מאנג׳לים וקרנות מובילות כגון: גיגי לוי, חץ ונצ׳ורס, סיקרט-קורד, in-venture, Longevity Venture Partners ועוד, התחילה את דרכה בתל אביב אך בספטמבר האחרון נכנסה לשוק האמריקאי באמצעות שיתופי פעולה עם כמה מחברות הנדל״ן המובילות בשוק האמריקאי.