$
הכסף

סקר: 45% פנו לבנק כדי לשפר את תנאי חשבון העו"ש

לפי הסקר שיזם בנק אגוד. שיעור הפניות הגבוה ביותר נמצא בקרב לקוחות בגילאי 50-41. לקוחות בגילאי 30 ומעלה אדישים יותר

תומר זלצר 15:08 16.06.10

 

45% מהציבור הישראלי ביצע השנה פנייה לבנק שלו כדי לשפר את תנאי ניהול חשבון העו"ש האישי שלו – כך עולה מסקר שערך בנק אגוד לרגל השקת הקמפיין החדש שלו "חשבון הפוך גדול". הסקר נערך על ידי חברת פאנלס בקרב 299 נדגמים בגילאי 30 ומעלה.

 

מהסקר עולה כי צעירים בגילאי 30 ומעלה אדישים יותר מגילאי 41-50 בנוגע לתנאי ניהול החשבון. רק כ-46% מהנסקרים בגילאי 31-40 ציינו שהם פנו לבנק בעניין. לעומת זאת, שיעור גבוה יותר של כ-50% מהנסקרים בגילאי 41-50 ביצעו פנייה. בגילאי 51+, 59% לא ביצעו פנייה לבנק כדי לשפר את התנאים.

 

ממצא נוסף הוא כי תושבי תל אביב ומרכז הארץ אדישים יותר לתנאי ניהול החשבון (58% לא פנו לבנק) בהשוואה לתושבי הצפון (50% ביצעו פנייה). נמצא כי הציבור הדתי יותר עירני לנושא: 53% מהנסקרים הדתיים/חרדים השיבו כי ביצעו פנייה כזו. בקרב חילונים, 45% ביצעו פנייה בעניין.

x