אגוד: "עלייה של 20% במספר הלקוחות מעבירי המשכורת"
הבנק פותח את 2010 עם מהלך קמעונאי לגיוס לקוחות חדשים. ראש מערך השיווק טוביה סופר: "הפעילות השיווקית שביצענו בשנה האחרונה הוכיחה את הפוטנציאל שאנו מזהים בשוק"
10:15
10.01.10
בנק אגוד פותח את שנת 2010 עם מהלך קמעונאי לגיוס לקוחות חדשים. זאת, במסגרת תחילת יישום התוכנית האסטרטגית של הבנק לשנים 2010-2012, שבה הוחלט לשים דגש רב על פיתוח התחום הקמעונאי בבנק והרחבת מספר הלקוחות ותחומי הפעילות.
טוביה סופר, ראש מערך השיווק בבנק אגוד: "הפעילות השיווקית שביצענו בשנה האחרונה הוכיחה את הפוטנציאל שאנו מזהים בשוק. המהלכים שביצענו בשנה האחרונה הביאו ליותר מ-40,000 פניות לבנק ועלייה של כ- 20% אחוזים בהיקף חשבונות משכורת".
באגוד מציינים כי הקמפיין שיעלה בשבוע הקרוב בבנק תחת הכותרת "חשבון הפוך נטול" הנו פרי מחקרים מהשנה האחרונה שבהם עלה כי עמלות עו"ש, ובראשן עמלת כספומט מטרידות את הלקוחות בניהול החשבון השוטף שלהם ומהוות גורם מרכזי באי שביעות רצון הלקוחות.
במסגרת "חשבון הפוך נטול" יעניק אגוד לפותחי חשבון משכורת פטור מלא מכל עמלות ניהול עו"ש, ריבית בשיעור של 3% על יתרות הזכות בעו"ש ופטור מריבית על האוברדראפט, כל אלו עד גובה המשכורת ולמשך שלש שנים.


