סגור

בובות גיבורי ישראל - גם צעצוע וגם ערכים. הכירו את בובות אקשן של הגיבורים האמיתיים: החיילים והחיילות שלנו

ילדים ברחבי העולם משחקים בבובות של גיבורי-על דמיוניים, אבל לילדי ישראל יש גיבורים אמיתיים - החיילים והחיילות שמגנים על כולנו. לקראת החגים הקרבים, הנה מתנה ערכית שמעצימה את הילדים שלנו ומחברת אותם לחיילים - בובות 'גיבורי ישראל', אשר מעוצבות ומיוצרות ממש כמו האקשן פיגרז מחו"ל, רק שלנו. אז את מי תרצו להעניק במתנה - תומר טל שומר הצדק, או מיטל כהן - שומרת הגבולות?

גם לישראל מגיע בובות Action figures איכותיות משלה. כמו GI Joe, הלוחם האמריקאי המהולל, לילדים הישראלים יש היום את בובות 'גיבורי ישראל', סדרת אספנות ראשונה מסוגה של גיבורי אקשן ששומרים על הילדים שלנו ומשפרים את החוסן שלהם, במיוחד בתקופה הנוכחית.
פרויקט בובות 'גיבורי ישראל' הוא יוזמה של שלושה מילואימניקים שהם גם אבות לילדים, אשר רצו לשפר את המורל של ילדי ישראל ולחבר אותם לגיבורי העל של המציאות הישראלית.
היום, על רקע אירועי ה-7 באוקטובר והלחימה הנמשכת, בתוך הפחד, החשש ואי הוודאות בה חיים ילדי ישראל, בובות החיילים מזכירות להם שהחיילים האמיתיים שומרים על כולנו, באומץ ובגבורה. הגיבורים הקטנים שומרים על הילדים, שהם גיבורים קטנים בפני עצמם ובעל כורחם.
1 צפייה בגלריה
בובות גיבורי ישראל: יש מי ששומר עלינו
בובות גיבורי ישראל: יש מי ששומר עלינו
בובות גיבורי ישראל: יש מי ששומר עליך
(באדיבות: iheroes)
עיצוב ישראלי, ייצור בינלאומי - הבובה שתמשיך לשמור עליכם במשך שנים
הבובות של 'גיבורי ישראל' עוצבו כאן בישראל על פי תווי פנים ישראליים ובהתאמה לנראות של החיילים המקומיים שלנו, והייצור נעשה במפעלים בהם מייצרים את הבובות של מארוול ומותגים גלובליים אחרים. בהתאם, הן מיוצרות מהחומרים האיכותיים ביותר ועומדות בתו התקן המחמיר ביותר בתחום. כל בובה מגיעה בגודל סטנדרטי בינלאומי של Action Figure (6 אינץ'), וכוללת 70 חלקים ו-6 מפרקים לקבלת תנועה טבעית וריאליסטית.
מהדורת האספנות של גיבורי ישראל הושקה עם שתי דמויות - תומר שומר הצדק (לוחם החי"ר) ומיטל שומרת הגבולות (לוחמת מג"ב). כל דמות מגיעה עם דגל ישראל על המדים וביד, נשקים וקסדות מתפרקות. בנוסף, כל אריזה מגיעה עם דיסקית 'גיבורי ישראל' אישית לילד, דף מדבקות מוטיבציה וגם הסיפור האישי של הדמות, כולל תחביבים ועיטורי גבורה שקיבל. לדוגמא, תומר טל שומר הצדק הוא דמות עם אמונה עמוקה שהעולם יכול להיות מקום טוב יותר, מנהיג בנשמה שמוביל אחרים ומתמודד עם כל אתגר באומץ.
המהדורה הראשונה והמוגבלת כוללת 10,000 יחידות, כל בובה מגיעה במארז סודי ביותר מיוחד, עם מספר סידורי משלה, בתור פריט אספנות לעתיד.
במבט לעתיד, היזמים עובדים בימים אלו על הדמויות הבאות של לוחם העוקץ, טייסת קרב, לוחם סייבר ושוטר. בנוסף החל תהליך עבודה על קומיקס ועל חוויית VR ו-AR, סדרת טלוויזיה ועוד, בכיכובם של גיבורי ישראל - יש למה לצפות!
אלפי בובות מהמהדורה הראשונה כבר נמכרו ונמצאות בימים אלו בדרכן לילדים בישראל וברחבי העולם. קנו את המתנה המושלמת ליום העצמאות ולתקופה הנוכחית.
מהדורת האספנות של בובות של 'גיבורי ישראל' הן הדרך שלנו להחזיר לילדים (ולעצמנו) את תחושת הגאווה, הביטחון והחוסן הנפשי.