בשולי החדשות

מאמזון ועד פייבר: הפרסומות הטובות ביותר של סופרבול 2021

המשחק הנצפה ביותר בעולם כבר מאחורינו, ועם כל הכבוד לקבוצה המנצחת ולטום בריידי, הגיע הזמן להתעסק בדברים החשובים באמת - הפרסומות. אלו הבולטות שהיו השנה

חדשות חוץ 13:3208.02.21

משחק הסופרבול מאחורינו, ועם כל הכבוד לקבוצה המנצחת, עכשיו הגיע הזמן להתעסק בדברים החשובים  - הפרסומות. בדומה לכל דבר אחר בחיים כרגע, גם הפרסומות השנה הושפעו מהקורונה, כאשר השנה השתתפו לראשונה כמה חברות שהמגפה תרמה לשורה התחתונה שלהן כמו אפליקציות משלוחי האוכל דורדאש ואובר איטס.

 

רק חלק קטן מהפרסומות השנה התייחסו באופן מפורש למגפה, ובאופן כללי הפרסומות ניסו לתת לצופים את התחושה של עולם בלי מסכות, ריחוק חברתי או שיחות זום. הניסיונות להסיח את הדעת כללו פרסומות שניסו להצחיק עם פעלולים מטופשים ואחרות שקיוו לעורר השראה עם הבטחות לעתיד טוב יותר, וכמובן, פרסומות שהסתמכו על מפורסמים כדי למשוך את תשומת הלב.

 

אלו הפרסומות הבולטות שכיכבו השנה

 

פרסומות שהתייחסו למגפה או למצב הפוליטי:

באד לייט לימונדה (Bud Light Seltzer Lemonade): הפרסומת הציגה את כל מה שהיה גרוע ב-2020 בצורת ברד לימונים שנמשך שנה וזאת כדי להציג את טעם הלימונדה החדש של באד לייט.

 

 

 

ג'יפ: ברוס ספרינגסטין גויס כדי לאחד מחדש את ארה"ב תחת הסלוגן ReUnited States of America.

 

 

 

חברת הגננות Scotts Miracle-Gro: "החצר האחורית – הייתה לה חתיכת שנה", מכריז גבר בתחילת הפרסומת הזו לאחת החברות שכן הצליחה בזמן המגפה והסגרים. "אני אומר, בואו נמשיך את עניין החצר האחורית".

 

 

פרסומות עם התייחסות מעומעמת למצב

אנהאוזר בוש: מותג הדגל של החברה ומשתתף קבוע בהפסקת הפרסומות בסופרבול – באדוויזר - נעדר השנה, והחברה הודיעה כי תתרום את הכסף להעלאת המודעות לחיסונים לקורונה. במקום זאת, שודרה פרסומת לחברה-האם שבה נראים אנשים חולקים בירות בעתות מצוקה.

 

 

M&Ms: פרסומת נוספת שקוראת לאיחוד בעם, וכוללת סולחות והתנצלויות.

 

 

אובר איטס: שירות המשלוחים המקוון שבבעלות אובר פרסם לראשונה בסופרבול בעקבות הזינוק בעסקים בשנה שעברה. הפרסומת לא מתייחסת באופן מפורש לעובדה הזו, אבל קוראת לצופים "לאכול בקהילות המקומיות", כחלק מתוכנית רחבה יותר לסייע למסעדות שנפגעו קשות בגלל המגפה. לשם כך השתמשו בראפרית קארדי בי ובאיחוד של כוכבי "עולמו של ויין".

 

 

 

מציאות חלופית

רובין הוד: פרסומת הסופרבול הראשונה של החברה, שמתעלמת כמובן מהסיבה שפלטפורמת המסחר המקוון עלתה לכותרות בשבועות האחרונים – הגבלת המסחר במניות גיימסטופ.

 

 

פלטפורמת בניית האתרים Squarespace: דולי פארטון שיכתבה את הלהיט שלה "9 to 5" עבור הפרסומת הזו. ההתעלמות מהמציאות מגיעה בדמות משרד מלא באנשים עובדים, דבר שכמעט ולא נראה כמותו מאז פרצה המגפה.

 

 

 

באד לייט: בפרסומת התבססו על כוכבי פרסומות קודמות של המותג.

 

 

צ'יטוס: התבססו על הלהיט It Wasn’t Me של שאגי מ-2000 כדי להציג עלילה חדשה של חשד בין בני זוג בכיכובם של בני הזוג מילה קוניס ואשטון קוצ'ר, כולל הופעת אורח של שאגי.

 

 

קאדילק: וינונה ריידר וטימותי שאלאמה עוזרים לג'נרל מוטורס היצרנית של קדילק להמשיך את הסרט "אדוארד והמספריים" לגבי מערכת לסיוע בנהיגה.

 

 

 

מצילים את העולם

 

צ'יפוטלה: הופעה ראשונה לרשת בסופרבול שמדגישה את מאמצי הקיימות של החברה.

 

 

 

ג'נרל מוטורס: השחקן והקומיקאי וויל פארל נבחר להעביר את המסר שג'נרל מוטורס מחויבת למכוניות חשמליות. משתתפים נוספים קינן תומפסון, אקוואפינה ומדינת נורבגיה.

 

 

 

סלבריטאים

דוריטוס: מתיו מקונהיו דו-ממדי מככב בפרסומת לחטיף ביחד עם מינדי קאלינג וג'ימי קימל.

 

 

 

טייד: ג'ייסון אלכסנדר, המוכר יותר כג'ורג' מ"סיינפלד", מככב כפרצופים האומללים של סווטשירט משומש.

 

 

 

דורדאש: העסקים של שירות משלוחי המזון היו טובים במיוחד בזמן הסגר, אך בחברה העדיפו להשתמש בפרסומת בראפר והשחקן דויד דיגס ובבובות של רחוב סומסום ששרו ביחד.

 

 

 

יצרנית החטיפים פריטו ליי: כוכבי סופרבול לשעבר כמו פייטון מאנינג, אלי מאנינג, דיון סנדרס, ג'ו מונטנה וג'רי רייס אוכלים בהתרגשות את החטיפים בפרסומות שמקריין שחקן הפוטבול מארשון לינץ'.

 

 

 

 

חברת המשכנתאות Guaranteed Rate: ספורטאים מתחומי אמנויות הלחימה וההחלקה על הקרח מפרסמים את החברה.

 

 

 

לא שגרתי

פייבר: רשת הפרילנסרים חשפה מה נמצא מתחת לפור סיזנס טוטאל לנדסקייפינג – המלון שעלה לכותרות בשל בלבול במטה טראמפ לאחר הבחירות.

 

 

 

טכנולוגיה, סטרימינג ומסחר מקוון

טי-מובייל: קליטה גרועה מובילה לשידוך בין גוון סטפאני ובלייק שלדון, המאורסים גם בחיים האמיתיים, באחת הפרסומות, ובשנייה השחקן אנתוני אנדרסון שומר על קשר עם המשפחה שלו.

 

 

אמזון פריים וידיאו: אדי מרפי וארסיניו הול מתאחדים בגרסה של אמזון לסרט ההמשך של "מגלה את אמריקה".

 

 

אמזון: כוכב הפנתר השחור מייקל בי ג'ורדן מככב ככלי המושלם לארח את אלכסה.

 

 

 

x