שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
בשולי החדשות

בזוס שומר על כתובת המייל המקורית שלו באמזון - ומותיר אותה פתוחה לפניות הציבור

זו אמנם כבר מזמן לא תיבת הדוא"ל הראשית בה עושה שימוש האיש העשיר ביותר בעולם, אך הוא מקפיד לבדוק מדי פעם את המיילים שקיבל ל-jeff@amazon.com - בין היתר לצורך קבלת פידבקים מלקוחות ותלונות שחשוב להעביר למערכת

שירות כלכליסט 23:4223.11.20

מייסד ומנכ"ל אמזון ג'ף בזוס ממשיך לשמור על כתובת הדואר המקורית שלו באמזון פתוחה לציבור, בין היתר לצורך קבלת פידבקים מלקוחות ותלונות שחשוב להעביר למערכת.

 

כתובת המייל היא הבסיסית ביותר תחת הסיומת אמזון, jeff@amazon.com, ובהתאם, הוא מקבל מדי יום כמות עצומה של מיילים מאנשים שפשוט מנסים את מזלם.

 

זו אמנם כבר מזמן לא תיבת הדוא"ל הראשית בה עושה שימוש האיש העשיר ביותר בעולם, אך כאמור, הוא מקפיד להציץ בה מדי פעם, ולבדוק לעומק כמה מהמילים ש"מסקרנים" אותו.

 

ג'ף בזוס ג'ף בזוס צילום: איי אף פי

 

"כן, נכון, אני מקבל הרבה מאד מהם", אמר בזוס ל-CNBC. בספר החדש של וולטר אייזיקסון (Walter Isaacson) על מייסד אמזון ("Invent & Wander: The Collected Writings of Jeff Bezos"), מתייחס בזוס לשימוש במייל הישן שלו, ומספר שמדי פעם הוא בוחר כמה מהמיילים שמגיעים לתיבה הישנה.

 

לדבריו, רוב הפניות הן למעשה תלונות של לקוחות: "זו בדרך כלל הסיבה לכך שאנשים כותבים לנו, בגלל שדפקנו איכשהו את ההזמנה שלהם". לדבריו, היחס שלו לתלונות הוא כאל בעיה כוללת שצריכה בדיקה.

 

בזוס מעביר כל תלונה שמתייחסת לכשל נקודתי מהותי לצוות שיהפוך אותו למקרה מבחן, על מנת להבין את "שורש הבעיה שגרמה לבעיות. ככה, כשאתה מתקן את זה, אתה לא רק מבצע תיקון עבור הלקוח היחיד, אתה מתקן עבור כל לקוח אחר. התהליך הזה הוא חלק גדול מאד ממה שאנחנו עושים", מסביר בזוס בספר.

הצטרפו לטלגרם של כלכליסט והישארו מעודכנים. לחצו כאן

x