שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
חברה וסביבה

אמזון השיקה חנות מותגי יוקרה למוזמנים בלבד

ענקית הקמעונאות תציע את Luxury Stores ללקוחות פריים בארה"ב וצפויה להתחרות ברשתות יוקרה כמו נימן מרקוס וסאקס פיפת' אווניו

שירות כלכליסט 08:4216.09.20

לקראת עונת קניות הכריסמס שנמצאת בפתח, אמזון דיווחה אתמול על השקת Luxury Stores, פלטפורמה לרכישת מותגי יוקרה, שתיפתח בשלב זה באפליקציה של אמזון על בסיס הזמנה בלבד ללקוחות פריים בארה"ב.

 

הפריטים הראשונים שיוצגו בחנות המקוונת יהיו בעיצובו של אוסקר דה לה רנטה ויכללו דגמים נבחרים מקולקציית סתיו־חורף 2021. אופנת ילדים של מעצב־העל וכן מותגי יוקרה נוספים יצטרפו למיזם בשבועות הקרובים.

 

 

 

 

הדוגמנית קארה דלווין הדוגמנית קארה דלווין צילום: איי פי

 

"הקולקציות ישווקו ישירות מהמותגים המשתתפים במסגרת חוויית 'חנות בתוך חנות'", ציינה ענקית הקמעונאות המקוונת בהודעה רשמית. עוד אמרה כי בתי האופנה יקבעו בעצמם את היקף המלאים, המגוון והתמחור - ואמזון תציע להם את הכלים ליצירת חוויית קנייה אישית מותאמת ללקוחות.

 

בנוסף לבגדים ולאביזרי אופנה, ההשקה החגיגית תכלול סרטון וידיאו בכיכובה של הדוגמנית והשחקנית קארה דלווין. הפלטפורמה תציע גם טכנולוגיות לשיפור חוויית הקנייה כמו ויו 360, פיצ'ר אינטראקטיבי שמאפשר ללקוחות להתבונן בפריטים באופן יסודי יותר.

 

"אנחנו תמיד קשובים ללקוחות שלנו ולומדים מהם, ואנחנו מקבלים השראה מהפידבק של חברי מועדון הפריים שלנו שמעוניינים לבצע רכישות של מותגי היוקרה החביבים עליהם בחנות של אמזון", ציינה כריסטין בושאמפ, נשיאת אמזון פאשן. "זוהי רק ההתחלה ואנחנו מצפים לפתוח דלת חדשה למעצבים בכל העולם".

 

הלקוחות של אמזון פריים יוכלו לבצע רכישה מוקדמת של דגמים שזמינים כעת רק בבוטיקים של המעצב ובאתר שלו. כן יוכלו לרכוש תיקים, תכשיטים, בושם ואביזרים. אלכס בולן, מנכ"ל אוסקר דה לה רנטה, אמר כי החליט לשתף פעולה עם אמזון משום שהיא "מובילה עולמית בתחום הקמעונאות" וממוקדת בשיפור חוויית הלקוח באמצעות חדשנות בלתי פוסקת.

 

על פי הודעת אמזון, חברי מועדון פריים שטרם קיבלו הזמנה באימייל לחנות היוקרה, יכולים לפנות ולבקשה דרך האתר. בעתיד החנויות יהיו זמינות לקהל רחב יותר של לקוחות.

 

אמזון תתחרה ראש בראש עם כלבו היוקרה נימן מרקוס, שאחראי על למעלה מ־30% מהמכירות המקוונות השנתיות של פריטי יוקרה בארה"ב. הרשת מציעה גם פריטים של אוסקר דה לה רנטה. רשתות אחרות, כמו ברגדורף גודמן וסאקס פיפת' אווניו, שהיו אטיות בכניסתן לעולם הקמעונאות המקוון, ייאלצו גם הן להתמודד עם התחרות מצד הענקית המקוונת.

 

קבלו ניוזלטר יומי המסכם את חדשות היום ישירות למייל שלכם. לחצו להרשמה

x