$
תעשייה ופיננסים

מפראדה ועד לואי ויטון: אלה מותגי היוקרה השווים ביותר בעולם

לפי דירוג של חברת אינטרברנד, מותגי היוקרה רשמו את הזינוק החד ביותר ב-2019 מבין כלל המותגים; מי במקום הראשון?

שירות כלכליסט 22:5701.02.20

חברת הייעוץ השיווקי אינטרברנד פרסמה את דירוג 100 המותגים המובילים בעולם ל-2019. מגזר היוקרה עקף את מותגי הטכנולוגיה - ורשם את שיעור הצמיחה הממוצע הגבוה ביותר, 11%.

 

 

 

לתשעת מותגי היוקרה המובילים יש הערכת שווי כוללת של כ-117.8 מיליארד דולר.

 

בראש רשימת מותגי היוקרה נמצא לואי ויטון , עם שווי של 32.2 מיליארד דולר, וצמיחה שנתית של 14%. גוצ'י צוין כמותג היוקרה בעל הצמיחה המהירה ביותר בעולם - 23%.

 

בחמשת המקומות הראשונים בדירוג הכללי, אגב, נמצאות אפל, גוגל, אמזון, מיקרוסופט וקוקה-קולה.

 

כדי לאמוד ערכו של מותג, ניתחו מחברי הדירוג, בין השאר, את הביצועים הכלכליים שלו ואת התפקיד שיש לו בהחלטות רכישה.

 

לפניכם רשימת המותגים ששלטו במגזר היוקרה ב-2019:

 

9. פראדה (Prada)

 

פראדה פראדה צילום: גטי אימג'ס

 

 

פראדה הוערך בשווי של 4.8 מיליארד דולר, ירידה של 1% לעומת 2018. הגיע למקום ה-100 בדירוג המותגים המובילים מכל המגזרים.

 

8. ברברי (Burberry)

 

 

ברברי ברברי צילום: שאטרסטוק

 

 

לברברי הערכת שווי מותג של 5.2 מיליארד דולר ושיעור צמיחה של 4%. הגיע למקום ה-96 ברשימת המותגים המובילים מכל המגזרים.

 

7. טיפאני אנד קו (.Tiffany & Co)

 

 

טיפאני טיפאני צילום: איי פי

 

 

מקום 94 בדירוג המותגים המובילים מכל המגזרים (לעומת 83 ב-2018), עם הערכת שווי מותג של 5.3 מיליארד דולר - ירידה של 5%.

 

6. דיור (Dior)

 

 

דיור דיור צילום: שאטרסטוק

 

 

מקום 82 ברשימת המותגים המובילים מכל המגזרים, עם הערכת שווי של כ-6 מיליארד דולר ושיעור צמיחה של 16%.

 

5. קרטייה (Cartier)

 

 

קרטייה קרטייה צילום: גטי אימג'ס

 

 

למרות שירדה במקום אחד בדירוג המותגים המובילים מכל המגזרים (מ-67 ל-68), שיעור הצמיחה של קרטייה לא ירד ב-2019, ועמד על 7%; שווי המותג היה 8.2 מיליארד דולר.

 

4. גוצ'י (Gucci)

 

 

גוצ'י גוצ'י צילום: שאטרסטוק

 

 

מקום 33 בדירוג המותגים המובילים מכל המגזרים, עם הערכת שווי של 15.9 מיליארד דולר וצמיחה של 23% ב-2019.

 

 

3. הרמס (Hermès)

 

 

הרמס הרמס צילום: שאטרסטוק

 

 

הגיע למקום ה-28 בדירוג הכללי, עם הערכת שווי מותג של 17.9 מיליארד דולר וצמיחה של 9%.

 

2. שאנל (Chanel)

 

 

שאנל שאנל צילום: שאטרסטוק

 

 

שאנל מדורגת במקום ה-22 בדירוג הכללי, עם הערכת שווי מותג של 22.1 מיליארד דולר וצמיחה של 11%.

 

1. לואי ויטון (Louis Vitton)

 

ללואי ויטון הערכת שווי מותג של 32.2 מיליארד דולר, וצמיחה של 14%. מדורג במקום ה-17 מבין כל המותגים.

 

 

לואי ויטון לואי ויטון צילום: גטי אימג'ס

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x