שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
תעשייה ופיננסים

נייקי או אדידס? אלה עשרת מותגי הלבוש האהובים ביותר על צעירי ארה"ב

סקר בקרב 9,500 צעירים אמריקאים מגלה כי מותגי אופנה גם של חברות שפושטות את הרגל, כמו פוראבר 21, עדיין פופלריים מאוד. רשת צ'מפיון נכנסה לראשונה לרשימה

שירות כלכליסט 21:0215.10.19

בגדי ספורט הם הטרנד החם כיום בקרב צעירים בארה"ב. כך עולה מהסקירה החצי-שנתית של בנק ההשקעות Piper Jaffray. בסקר השתתפו כ-9,500 צעירים אמריקאים, בגיל ממוצע של 15.8, שהתבקשו לבחור את המותגים האהובים עליהם.

 

ואלה עשרת המותגים המובילים:

 

10. CHAMPION – המותג צ'מפיון נכנס לעשיריה הפותחת בפעם הראשונה בתולדותיו. הוא חווה לאחרונה "לידה מחדש" הודות ללבוש הספורט בסגנון שנות ה-90 שלו, שזוכה לפופולריות רבה כיום.

 

  צ'מפיון צ'מפיון צילום: Champion

 

 

9. H&M  המותג נכנס לשנת 2019 עם אסטרטגיה חדשה: פחות הנחות ומיקוד רב יותר בחווית קנייה אישית. נראה שזה משתלם בכל הקשור ללקוחות הצעירים: המותג עלה מקום אחד בדירוג לעומת הסקר מאביב האחרון.

 

 

 צילום: גטי אימג'ס

 

 

8. Vans - המותג ואנס הגיע למקום השני בדירוג הנעליים האהובות ב-2018 ו-2019, ונכנס לעשיריה הראשונה בתחום הלבוש. תוך קצת יותר מעשור, המותג צמח מתופעה מקומית של דרום קליפורניה לחברת סניקרס הגלובלית. נכון להיום זה המותג הצומח ביותר של תאגיד האופנה VF.

 

 

ואנס ואנס צילום: גטי אימג'ס

 

7. Lululemon - מותג בגדי הספורט לולולמון אתלטיקה הגיע לשיא של כל הזמנים בסקר האחרון. המותג הזה נהנה מהטרנד המתמשך של ביגוד ספורט ופיצח את הקוד שמוביל לליבם של צרכנים צעירים.

 

 

לולולמון לולולמון צילום: בלומברג

 

 

6. Forever 21  רשת האופנה פוראוור 21 הגישה בקשה לפשיטת רגל בסוף חודש ספטמבר ומתכננת לסגור מחצית מחנויותיו ברחבי העולם. אך בעוד עתידה העסקי נראה עגום, בסיס המעריצים של המותג נשאר נאמן.

 

 

פוראוור 21 פוראוור 21 צילום: גטי אימג'ס

 

5. PacSun גם החברה הזו הגישה בקשה לפשיטת רגל ב-2016 אך המותג ממשיך להיות פופולרי בקרב בני נוער, בעיקר בזכות האנרגיה הרגועה והאוורירית של מוצריו.

 

PacSun PacSun צילום: PacSun

 

 

4. Hollister המותג הוליסטר האח של אברקרומבי (Abercrombie) ממשיך להראות ביצועים עסקיים נאים. ב-2018 נרשמה עלייה של 5% במכירות לעומת שנה קודם לכן, בעוד אברקרומבי רשם עלייה של 1% בלבד.

 

 

הוליסטר הוליסטר צילום: שאטרסטוק

 

3. Adidas המותג אדידס ממשיך להיות המותג המוביל עבור בני נוער, ושמר על המקום השלישי בדירוג.

 

אדידס אדידס צילום: שאטרסטוק

 

2. American Eagle המותג אמריקן איגל ממשיך למשוך קונים צעירים בזכות שיתופי הפעולה וחנויות הפופ-אפ הבאזיות שלו. החברה חוותה גם הצלחה אדירה עם מותג Aerie שלה.

 

 

אמריקן איגל אמריקן איגל צילום: שאטרסטוק

 

1. Nike המותג נייקי שמר על המקום הראשון, זה הסקר הרביעי ברציפות של Piper Jaffray, וכבשה את המקום הראשון בתחום ההנעלה, מה שמוכיח שהיא עדיין חביבת בני הנוער בתחום הסניקרס.

 

 

נייקי נייקי צילום: שאטרסטוק

 

קבלו ניוזלטר יומי המסכם את חדשות היום ישירות למייל שלכם. לחצו להרשמה

בטל שלח
    לכל התגובות
    x