$
תעשייה ופיננסים

נוסעת באיזיג'ט צולמה יושבת במושב ללא משענת, מה היה לחברה להגיד?

אחד הנוסעים פרסם בטוויטר תמונה של הנוסעת וזו הפכה עד מהרה לוויראלית. בחברה דרשו ממנו להוריד את התמונה והבהירו שבמטוס היו שני כסאות שבורים שלא היתה כל כוונה להושיב בהם נוסעים וכי הנוסעת ובעלה הועברו למושבים אחרים

שירות כלכליסט 21:5807.08.19
תמונה של נוסעת בטיסה של איזיג'ט מלונדון לז'נבה היושבת על מושב ללא משענת גב ופורסמה בטוויטר הפכה עד מהרה לוויראלית, לאחר שעלה הרושם כי חברת התעופה המוזלת מנסה לחסוך במקום ולכן החליטה לבטל את משענות הגב. אולם באיזיג'ט מיהרו להכחיש והבהירו כי אין להם כל כוונה להכניס כסאות ללא משענות למטוסים.

 

 

מטוס של איזיג'ט מטוס של איזיג'ט צילום: רויטרס

 

 

"איזיג'ט גברה על ריאנאייר במרוץ למושבים ללא משענת גב. איך יכול להיות שזה מורשה?", כתב הנוסע מתיו האריס בציוץ המדובר, שכולל את התמונה שבה נראה כי לשני מושבים אין משענת. הציוץ הזה זכה לקרוב ל-6,000 שיתופים, 5,000 לייקים ולא מעט תגובות נזעמות של משתמשים נגד חברת התעופה.

 

 

 

החברה פנתה בתגובה ישירות להאריס וביקשה ממנו להוריד לאלתר את התמונה מהרשת החברתית. לפי החברה, מדובר היה פשוט בשני כסאות שבורים שלא היתה כל כוונה להושיב בהם נוסעים, כך שאם הטיסה היתה מלאה הם היו מבקשים משני נוסעים להמתין לטיסה אחרת. "לא היתה לנו כל כוונה להושיב נוסעים במושבים האלה", הדגישו. בכל מקרה, הם ציינו כי הנוסעת ובעלה הועברו עוד לפני ההמראה למושבים אחרים ולא שבורים.

 

"אי אפשר שלא לתהות האם שאר המטוס בטיחותי. זה היה המושב שלה, והיא הועברה למושב רזרבי לאחר שעלו כל הנוסעים. לא בטוח מה היה קורה אם הטיסה היתה מלאה", ענה האריס, שסירב להוריד את התמונה.

 

בעקבות זאת באיזיג'ט פרסמו תגובה נוספת שבה שבו והדגישו כי הנוסעת לא הורשתה לשבת במושב השבור. "אף נוסע לא הורשה לשבת במושבים הללו, שכן הם יצאו מכלל שימוש וממתינים לתיקון", כתבו. "הבטיחות של הנוסעים עומדת בראש סדר העדיפויות שלנו ואנחנו מנהלים את צי המטוסים שלנו בציות מלא לתקנות הבטיחות".

 

תגובת איזיג'ט

 

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x