$
בשולי החדשות

קים קרדשיאן מוותרת על הקימונו: תשנה את שם מותג המחטבים

קרדשיאן נכנעה ללחץ שהופעל עליה ביפן והודיעה כי שינוי השם. "כשחשפתי את שם מותג המחטבים שלי, עשיתי זאת מתוך הכוונות הטובות ביותר. אך לאחר מחשבה מעמיקה החלטתי שאשיק את המותג תחת שם חדש", כתבה בפוסט באינסטגרם

שירות כלכליסט 11:5702.07.19
קים קרדשיאן נכנעה ללחץ שהופעל עליה ביפן והודיעה כי תשנה את שם מותג המחטבים החדש שלה.

 

המותג, שהושק בחודש שעבר נקרא קימונו אינטימייטס (Kimono Intimates) לא בשל הדימיון בין המחטבים לתלבושת היפנית המסורתית, אלא כמשחק על שמה של קרדשיאן, אך השם עורר תגובות נזעמות ביפן. פוסטים שפורסמו במדיה החברתית האשימו את כוכבת הריאליטי בזלזול במסורת. מקורו של הקימונו הוא כבר במאה ה-15, והוא נחשב לבגד הלאומי של יפן. בימינו הוא נלבש בעיקר באירועים מיוחדים.

 

קים קרדשיאן קים קרדשיאן צילום: איי אף פי

 

בתחילה הגנה קרדשיאן על השם וטענה כי אין בכוונתה להחליף אותו, אך הלחץ ככל הנראה עשה את שלו והיום (ג') הודיעה כי תחליף את השם. ההכרזה על השם החדש צפויה בימים הקרובים.

 

"אני כל הזמן מקשיבה, לומדת וגדלה", כתבה בפוסט באינסטגרם. "כשחשפתי את שם מותג המחטבים שלי, עשיתי זאת מתוך הכוונות הטובות ביותר. אך לאחר מחשבה מעמיקה החלטתי שאשיק את המותג תחת שם חדש".

 

 

 

המחטבים וההלבשה התחתונה של קרדשיאן עוצבו כך שלא ייראו את הקווים מבעד לבגדים, וזמינים במספר צבעים. "כל כך הרבה פעמים לא הצלחתי למצוא מחטבים בגוון שיתאים לצבע העור שלי, ולכן חיפשתי פתרון לכל זה", כתבה קרדשיאן בחשבון הטוויטר שלה. לדבריה, המותג הוא מגוון גם מבחינת מידות, שמתחילות החל מ-XXS ועד ל-4XL. המוצרים זמינים גם בתשעה גוונים.

 

בין המוחים נגד השם היה גם ראש עיריית קיוטו, דאיסאקו קאדוקאווה, שפרסם בשבוע שעבר מכתב במדיה החברתית, שבו ניסה להסביר לקרדשיאן מדוע השם קימונו אינו מתאים למותג שלה. "קימונו הוא בגד מסורתי אתני המושרש בהיסטוריה העשירה שלנו", הסביר. "זו תרבות שאנחנו מוקירים ושעוברת בירושה באהבה רבה". המכתב השיג מעל אלף תגובות בפייסבוק, רובן תומכות בדבריו.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x