$
תעשייה ופיננסים

פורשה: מכוניות הספורט ישתנו בשבע השנים הקרובות יותר מאשר ב-70 השנים שחלפו

בספטמבר צפויה להשיק פורשה מכונית ספורט חשמלית שתתחרה בטסלה. לדברי ראש חטיבת ניהול החדשנות והטרנספורמציה הדיגיטלית בפורשה, החברה עומדת בפני "שינויים אדירים" בשנים הקרובות

שירות כלכליסט 19:3128.06.19
תעשיית הרכב עברה שינויים משמעותיים בשנים האחרונות, הודות להתפתחות המהירה בתחומים כמו כלי רכב חשמליים, שיתופי נסיעות וטכנולוגיה לרכבים אוטונומיים. אולם, לפי בכירים בתעשייה, צפויים עוד שינויים רבים בקרוב.

 

"מכונית הספורט של פורשה חגגה 70 בשנה שעברה... אך בשבע השנים הבאות נחווה הרבה יותר שינויים משראינו ב-70 השנים האחרונות", הצהירה אניה הנדל, ראש חטיבת ניהול החדשנות והטרנספורמציה הדיגיטלית בפורשה.

 

בראיון שערכה עם אתר CNBC מכנס בסינגפור, הסבירה הנדל כי פורשה עומדת בפני "שינויים אדירים" בשנים הקרובות. לדבריה, השנה מתמקדים בחברה הגרמנית במכוניות חשמליות. בספטמבר צפויה החברה להשיק את המכונית החשמלית הראשונה שלה – Taycan. מוקדם יותר השנה כבר הצהירו בפורשה כי הם מכפילים את קצב הייצור אפילו לפני ההשקה.

מכונית של פורשה מכונית של פורשה צילום: בלומברג

 

 

מכונית הספורט החשמלית של פורשה צפויה להתחרות ישירות בטסלה, שמכרה בשנה שעברה 245,240 מכוניות חשמליות.

 

הנדל התייחסה גם לנושא אימוץ טכנולוגיות חדשות, והדגישה את החשיבות של שיתופי פעולה. "פורשה נחשבת לחברת רכב קטנה יחסית, אנחנו לא בגודל של החברות הגדולות. לכן, עבורנו, שיתופי פעולה הם המפתח, אנחנו קטנים מכדי לעשות הכול לבד", הסבירה.

 

"עלינו להגיע לשיתופי פעולה עם חברות אחרות בתעשייה וכן עם חברות סטארט-אפ". לדבריה, בפורשה אוהבים במיוחד חברות סטארט-אפ. "אנחנו ממש אוהבים לעבוד איתן. אנחנו קטנים אז קל להן להתמודד איתנו".

 

בנוגע לטכנולוגיות חדשות יחסית כמו אינטליגנציה מלאכותית, הנדל הודתה ש"תמיד יש קצת ניסוי וטעייה". לדבריה, "מה שאנחנו רוצים לעשות הוא להיות הפתח והגשר בין החלק המדעי ותרחישי השימוש, שמהווים את האתגר הגדול ביותר בתחום בשלב זה", סיכמה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x