שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
תעשייה ופיננסים

דיסני יוצאת למלחמה נגד נטפליקס: מחיר שירות הסטרימינג - 7 דולרים בחודש בלבד

החברה תשיק את השירות ב-12 בנובמבר; בנוסף לסרטים ולסדרות של דיסני, השירות יכלול תכנים מעולם הקומיקס של מארוול, ומותגים פופולריים נוספים כמו מלחמת הכוכבים, אולפן האנימציה פיקסר, ערוץ הנשיונל גיאוגרפיק והספריה המלאה של משפחת סימפסון. מניית דיסני מזנקת ב-12% לשיא כל הזמנים

שירות כלכליסט 15:1812.04.19
וולט דיסני חשפה את המחירים של שירות הסטרימינג שלה. בצעד אגרסיבי שמטרתו לערער על השליטה של נטפליקס בשוק, החברה חשפה מחירים נמוכים יותר משל המתחרה. בעקבות הודעת החברה, מזנקת מניית דיסני ב-12% לשיא כל הזמנים.

 

לפי ההודעה שפרסמה דיסני, מחיר שירות הסטרימינג החדש שלה יהיה 7 דולרים בחודש או 70 דולר בשנה, ויכלול סרטים וסדרות טלוויזיה חדשים וקלאסיים השייכים לכמה ממותגי הבידור המצליחים בעולם.

 

האנליסטים ציפו כי מחיר השירות של דיסני יעמוד על 7.5 דולרים בחודש. נטפליקס גובה 8.99 דולרים לחודש עבור השירות הבסיסי שלה.

 

מה דעתך על מניית WALT DISNEY:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
קנייה חזקה קנייה המתן מכירה מכירה חזקה

שירות המנויים החדש יהיה ללא פרסומות וייקרא Disney+. ההשקה מתוכננת ל-12 בנובמבר בארה"ב, כשהכוונה היא להתרחב לשווקים הבינלאומיים הגדולים לאחר מכן.

 

בנוסף לסרטים ולסדרות של דיסני, השירות יכלול תכנים מעולם הקומיקס של מארוול, ומותגים פופולריים נוספים כמו מלחמת הכוכבים, אולפן האנימציה פיקסר, ערוץ הנשיונל ג'יאוגרפיק ומשפחת סימפסון.

 

"הנוקמים: מלחמת האינסוף" של מארוול "הנוקמים: מלחמת האינסוף" של מארוול צילום: Marvel

 

"אנחנו מציגים אסטרטגיה אגרסיבית", אמר מנכ"ל דיסני בוב איגר. "אנחנו חייבים לקחת את זה ברצינות ובמחויבות מלאה". הוא ציין כי אין בכוונתו להאריך את החוזה שלו המסתיים ב-2021.

 

החברה הציבה יעד של השגת 60-90 מיליון מנויים, והגעה לרווחיות בשנה הפיסקאלית של 2024. במקביל, התכנון הוא להשקיע מעט יותר ממיליארד דולר במימון תכנים מקוריים בשנה הבאה ועוד 2 מיליארד דולר עד 2024.

 

צעד נוסף שאותו נקטה דיסני כדי לקדם את השירות החדש הוא חתימה על חוזים עם רוקו וסוני להפצת דיסני פלוס במכשירי סטרימינג וקונסולות משחקים. התכנון הוא גם להפוך את השירות לזמין בטלוויזיות חכמות, טאבלטים ומכשירים נוספים.

 

ההחלטה של דיסני להיכנס לשוק הדיגיטלי נבעה בעיקר מהתפשטות תופעת "חותכי הכבלים", כלומר אנשים המתנתקים מכל שירותי הכבלים ומסתפקים בסטרימינג.

 

כך למשל, בעוד ערוץ הספורט ESPN שבבעלות דיסני סובל בשנים האחרונות מירידה במספר המנויים, נטפליקס רק הולכת וצוברת פופולאריות, וכיום יש לה 139 מיליון לקוחות ברחבי העולם. 

 

מלבד דיסני, גם וורנר מדיה ואפל מתכננות להשיק שירותי סטרימינג.

 

כדי להרחיב את ההיצע הדיגיטלי שלה, בדיסני רכשו לאחרונה זכויות על סרטים וסדרות מפוקס המאה ה-21 של רופרט מרדוק, בהם הסרט אווטאר. בנוסף, בדיסני מתכננים להציע תכנים מקוריים, בהם סדרת אקשן המבוססת על מלחמת הכוכבים בשם The Mandalorian, סדרה בכיכובו של לוקי , הנבל מסרטי הנוקמים של מארוול, וסדרה מצוירת בהשראת הסרט מפלצות בע"מ.  

 

קבלו ניוזלטר יומי המסכם את חדשות היום ישירות למייל שלכם. לחצו להרשמה

בטל שלח
    לכל התגובות
    x