$
תעשייה ופיננסים

אמזון תסגור את 87 חנויות הפופ-אפ שלה בארה"ב

החנויות הציגו את מוצרי אמזון עצמה ואיפשרו ללקוחות להתנסות בהם. דובר החברה מסר שעתה תתמקד בפתיחת חנויות ספרים חדשות, לצד חנויות שמציגות מוצרים בדירוג גבוה וחנויות חכמות תחת מותג אמזון גו

שירות כלכליסט 13:0407.03.19

אמזון מתכננת לסגור את 87 חנויות הפופ-אפ שלה בארה"ב, כחלק משינוי באסטרטגיית הקמעונאות שלה - כך מסר דובר החברה בהצהרה ששחרר אתמול, ואמר שההחלטה התקבלה אחרי "דיונים רבים".

 

 

החנויות ייסגרו עד סוף אפריל, אם כי טרם ברור האם זה יהיה גורלן גם של חנויות הפופ-אפ של אמזון שנמצאות מחוץ לארה"ב. החנויות הקטנות הללו מצויות בד"כ בקניונים ומציעות בין השאר, את מוצרי הטכנולוגיה של אמזון כמו רמקולי אקו, טבלטי Fire, ומכשירי קינדל.

 

 

חנות פופ אפ של אמזון חנות פופ אפ של אמזון צילום: אמזון

 

 

דובר החברה ציין גם שברצונה להתמקד כעת בפתיחת חנויות ספרים, שכמותן פועלות כיום ברחבי ארה"ב 19 במספר. היא מתכננת גם לפתוח חנויות 4 כוכבים, המוכרות מוצרים שזוכים לביקוש גבוה בחנויות המקוונות של החברה. חנות 4 הכוכבים הראשונה נפתחה בניו יורק בספטמבר 2018, ומאז נפתחו שתי חנויות נוספות כאלה. כמו חנויות הספרים שלה, גם אלה מציעות לצרכנים מוצרים טכנולוגיים, ואת האפשרות לנסות אותם בעצמם.

 

לאמזון מיזמי קמעונאות נוספים, שכוללים את אמזון גו, חנויות הייטק למצרכים לבית שמשתמשות בטכנולוגיית מעקב מתקדמת כך שהלקוח יכול למעשה לאסוף בדיוק את מה שהוא צריך ולהמשיך בדרכו, בעוד חשבון האמזון שלו מחויב אוטומטית. ב-2017 היא גם רכשה את עסקיה של הול פודס ב-13.7 מיליארד דולר.

 

 

 

החדשות על החלטתה של אמזון לסגור את חנויות הפופ-אפ שלה בארה"ב מגיעה מספר ימים לאחר שהוול סטריט ג'ורנל פרסם שהחברה מתכננת להשיק רשת מצרכים לבית חדשה לגמרי, בנפרד מהול פודס. בכוונתה להציע בחנויותיה החדשות מגוון מוצרים נרחב יותר מזה המוצע ע"י הול פודס, שמתמקדת בעיקר במזון לא מעובד. מחירים זולים יותר מהווים גם הם אפשרות, ויעזרו כנראה למנוע תחרות ישירה בין שני המותגים.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x