$
תעשייה ופיננסים

איוונקה טראמפ מרימה ידיים: סוגרת את מותג האופנה שלה

בתו של נשיא ארה"ב סוגרת את המותג, שסבל מחרמות, וזאת ארבע שנים לאחר הקמתו; לפי וול סטריט ג'ורנל, טראמפ מתוסכלת כתוצאה מההגבלות שהוטלו עליה בניהול המותג לאחר כניסתה לתפקיד בבית הלבן

שירות כלכליסט 20:5524.07.18

איוונקה טראמפ, בתו של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ, הודיעה היום (ג') שהיא סוגרת את מותג האופנה הקרוי על שמה - וזאת שנה לאחר שהפרידה את עצמה באופן רשמי ממנו עם כניסתה לתפקיד יועצת בכירה בבית הלבן. על כך מדווח "וול סטריט ג'ורנל".

 

 

 

מכירות המותג שהושק ב-2014 הגיעו לשיא שנתיים לאחר מכן עם בחירת דונלד טראמפ לנשיאות. עם זאת, היא זכתה לתהודה שלילית בעקבות מדיניותו והתנהלותו של הנשיא, כולל קריאות להחרמתו. קמעונאים כמו נורסדטרום, גליט, Jet.com והאדסונ'ס ביי הפסיקו בשל כך את מכירות המותג. לפי חברת Rakuten Intelligence, המכירות נפלו ב-45% באמזון, במייסי'ס, בבלומינגדייל'ס ובזאפוס מאז ב-12 החודשים מאז יוני שעבר.

 

 

 צילום: בלומברג

 

אביגייל קלם, שהחליפה את איוונקה טראמפ כנשיאת המותג, הודיעה ל-18 עובדיו שהחברה תיסגר. לפי הדיווח, טראמפ החליטה על המהלך בחודשים האחרונים כתוצאה מתסכול בשל ההגבלות שהוטלו עליה בניהול המותג.

 

לפי הודעה שמסרה טראמפ, "לאחר 17 חודשים בוושינגטון, אינני יודעת מתי או אם בכלל אשוב לעסק, אך אני יודעת שבעתיד הנראה לעין אתמקד בעבודה שאני עושה בוושינגטון. כך שקבלת ההחלטה (לסגור את החברה) עתה היא התוצאה ההוגנת היחידה ביחס לצוות ולשותפים שלה".

 

 

 

לפי קלם, "אנו גאים מאוד במותג שבנינו. חווינו מכירות חזקות מאז הקמת המותג, והן המשיכו השנה עם השקת חטיבת המסחר המקוון הגדלה שלנו השנה. אני יודעת שזו היתה החלטה קשה מאוד עבור איוונקה ואני אסירת תודה על ההזדמנות להוביל צוות כה מוכשר ומחויב".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x