• תפריט
תעשייה ופיננסים

אחרי הוואסאבי והמלון: נסטלה משיקה קיט קאט אבן אודם

השקת המותג תתבצע ביפן לקראת יום האהבה המתקרב; המוצר החדש הוא בעל גוון ורוד וטעם מריר-מתוק של פירות יער

שירות כלכליסט 17:2120.01.18

נסטלה עומדת להמתיק את יום האהבה הקרוב ביפן עם קיט קאט שוקולד בצבע אבן אודם (Ruby). החברה בחרה את אחד השווקים המשוגעים ביותר לממתקים להשקת המותג הראשון של שוקולד טבעי לאחר יותר מ-80 שנה.

 

 

 

נסטלה הגיעה להסכם עם חברת Barry Callabaut שבסיסה בציריך, המפתחת של שוקולד אודם - הסכם שנותן לה זכויות בלעדיות לשישה חודשים על המוצר פורץ הדרך בעל הגוון הוורוד וטעם פירות היער המריר-מתוק. שוקולד האודם יימכר בחנויות הבוטיק ובאתרי קיט קאט ביפן ודרום קוריאה וכן באופן מקוון החל מיום חמישי, זאת כדי להבטיח שלאוהבי השוקולד תהיה גישה לממתק עוד לפני חגיגות ה-14 בפברואר.

 

 

 צילום: בלומברג

 

ביפן הופץ בעבר קיט קאט בצבעים שונים ומשונים בעקבות בזכות המשיכה של היפנים לטעמים אקצנטריים כמו וואסאבי או מלון הוקאידו. אולם זוהי הפעם הראשונה ששוקולד בצבע אודם עומד למכירה מאז שבארי קאלבוט הודיעה על המצאתו בספטמבר האחרון.

 

"יפן היא השוק שהפך את קיט קאט למוצר אייקוני בעזרת כל הטעמים השונים שפותחו שם", אמרה שרה מרטינז, היו"ר העולמית של ענף הממתקים של נסטלה,"זה הופך את יפן לשוק אידיאלי להשקת המוצר, וקיט קאט הוא מותג מודרני שמתחבר היטב לדור המילניום".

 

שוקולד אודם, שמתבסס על סוג מיוחד של פולי קקאו שגדלים בחוף השנהב, אקוודור וברזיל, הוא בעל צבע ורוד טבעי עקב האבקה שנוצרת בתהליך העיבוד שלו. חטיף הקיט קאט הסטנדרטי מיוצר מתערובת של ליקר קקאו, חלב וחמאת קקאו, וסוגיו הצבעוניים מיוצרים באמצעות צבעי מאכל טבעיים שונים.

 

 

 

שוק הממתקים היפני ששוויו עומד על 5 מיליארד דולר הוא הגדול באסיה, על פי Euromonitor International. הוא גם אחד השווקים הגדולים ביותר של קיט קאט, גדול עד כדי כך שנסטלה הקימה בו בקיץ שעבר את מפעלה הראשון מזה 26 שנה.

 

קבלו ניוזלטר יומי המסכם את חדשות היום ישירות למייל שלכם. לחצו להרשמה

בטל שלח
    לכל התגובות
    x