שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
תעשייה ופיננסים

ענקית המרכולים טסקו השיקה מותג של ארוחות טבעוניות

המותג, שנקרא וויקד קיטצ'ן, יכלול 20 ארוחות טבעוניות ומבחר של ראפים, כריכים וסלטים

שירות כלכליסט 20:3809.01.18

ענקית המרכולים הבריטית טסקו הצטרפה לטרנד הטבעוני הסוחף את הממלכה והשיקה מותג פרטי של ארוחות טבעוניות שיוצע ב־600 סניפיה, כך דווח "הגרדיאן" הבריטי. המותג, שנקרא וויקד קיטצ'ן, יכלול 20 ארוחות טבעוניות ומבחר של ראפים, כריכים וסלטים.

 

 

 

ההשקה מגיעה על רקע הכרזתו של ינואר כחודש הטבעונות בבריטניה. המבחר הטבעוני של טסקו פותח על ידי השף האמריקאי דרק סרנו, לשעבר שף הבית של רשת המרכולים האמריקאית הול פודס מרקט. לדבריו, המותג וויקד קיטצ'ן ישנה את המציאות שבה רשתות מזון מתעלמות מצורכי הטבעונים.

 

 

 

החודש הוסיפה הקמעונאית המקוונת אוקאדו 90 מוצרים לאתר הטבעוני המיוחד שלה. כמו כן מסעדות מזון מהיר כמו פיצה אקספרס ופיצה האט צירפו פריטים טבעוניים לתפריטים. בשבוע שעבר רשת פרט־א־מנז'ה בבריטניה הציגה מגוון מנות טבעוניות בהרכבה אישית.

 

קבלו ניוזלטר יומי המסכם את חדשות היום ישירות למייל שלכם. לחצו להרשמה

בטל שלח
    לכל התגובות
    x