$
חברה וסביבה

בני זוג מקליפורניה: הורדנו מטיסה של דלתא איירליינס ואיימו עלינו שנשלח לכלא

הנוסעים, שעלו על מטוס ממאווי, פרסמו סרטון שבו מצולם ויכוח ביניהם לבין עובד של חברת התעופה, לאחר שסירבו לוותר על מושב של בנם בן השנתיים

שירות כלכליסט 09:4605.05.17
משבר יחסי הציבור של חברות התעופה ממשיך. לאחר שיונייטד איירליינס מצאה עצמה בלב סערה ציבורית כשהתפרסם סרטון שהראה כיצד נוסע הורד בכוח מטיסה, הפעם תשומת הלב מופנית ליריבתה דלתא איירליינס. בני זוג מקליפורניה טוענים כי הורדו מטיסה, ואיימו עליהם שישלחו לכלא וילדיהם יועברו לשירותי הרווחה, כל זאת מכיוון שסרבו לוותר על מושב שנועד לבנם בן השנתיים, שהם שילמו עבורו.

 

התקרית אירעה ב-23 באפריל. בני הזוג, בריאן ובריטני שיר סיפרו ל-NBC ניוז כי כבר עלו על טיסת הלילה ממאווי ללוס אנג'לס ביחד עם שני ילדיהם הקטנים, אך נדרשו לעזוב את המטוס לאחר ויכוח עם נציגי חברת התעופה. בעקבות זאת הם נאלצו למצוא מלון ללילה נוסף ונדרשו לשלם על כרטיסי טיסה ליום למחרת. לדבריו של בריאן שיר, הם רכשו במקור את הכרטיס לבנם הגדול יותר, אך בסופו של דבר הוא טס הביתה מוקדם יותר, כך שבנם בן השנתיים יוכל לקבל מושב בטיסה. לבני הזוג ילד נוסף בן שנה.

 

 

 

 

הוא טוען כי עדכנו את הנציג בשער העלייה למטוס, והוא אף סידר שהם כולם יישבו ביחד. אך מכיוון שהיו נוסעים ברשימת המתנה, התעקשו נציגים אחרים של דלתא כי עליהם לוותר על המושב שנרכש לילד בן השנתיים, ואיימו על בני הזוג שיישלחו לכלא.

דלתא איירליינס דלתא איירליינס צילום: twitter.com

 

התקרית הפכה ויראלית לאחר שהמשפחה העלתה לאינטרנט סרטון של הוויכוח והורדתם מהטיסה. עובד של החברה אף נשמע מזהיר את הזוג כי אם לא יצייתו לדרישה יידרשו לרדת מהמטוס. "זו עבירה פדראלית", נשמע העובד אומר עוד. "אתם עלולים ללכת לכלא והילדים שלכם יעברו לשירותי הרווחה".

 

הטענה העיקרית של חברת התעופה הייתה שהאדם שעבורו נרכש הכרטיס - בנם הגדול של בני הזוג - לא היה נוכח ולכן עליהם לוותר על המושב. בסרטון נשמע עובד נוסף שטוען כי לפי חוקי המנהל הפדראלי לתעופה, ילדים בני שנתיים לא מקבלים מושב וצריכים לשבת על ברכי מבוגר. שיר טען בתגובה כי בטיסה למאווי, לילד היה מושב משל עצמו. על פי אתר מנהל התעופה, ההמלצה היא דווקא שהורים יושיבו את הילדים הקטנים במושב בטוח או בוסטר לאורך הטיסה.

 

לאחר פרסום התקרית, התנצלו בדלתא והבטיחו לפצות את המשפחה. "אנחנו מתנצלים על החוויה המצערת שעברו הלקוחות שלנו, ויצרנו איתם קשר כדי לזכות אותם על הטיסות ולספק להם פיצוי נוסף", נכתב בהצהרה.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x