שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
תעשייה ופיננסים

יונייטד מנסה לתקן את הנזק: מחזירה את הכסף לכל נוסעי הטיסה בה נגרר נוסע בכוח

חברת התעופה האמריקאית הודיעה כי כל הנוסעים שהיו בטיסה יפוצו בגובה כרטיסי הטיסה. דוברת מטעם החברה ציינה כי הם יוכלו לקבל את ההחזר במזומן, בזיכוי או בנקודות

שירות כלכליסט 17:0513.04.17

חברת יונייטד איירליינס הבטיחה לפצות את הנוסעים שהיו עדים להורדתו בכוח השבוע של הנוסע, דיוויד דאו בן ה-69, מהמטוס. במאמץ להרגיע את הרוחות, יונייטד הודיעה כל הנוסעים שהיו בטיסת יונייטד אקספרס 3411 יפוצו על ידי השבת התשלום על הכרטיסים שקנו. דוברת מטעם יונייטד אמרה שהנוסעים יכולים לקבל את ההחזר במזומן, בזיכוי או בנקודות.

 

 

חברת התעופה האמריקאית מנסה גם להרגיע את הסערה באמצעות התחייבות כי לעולם לא תשתמש עוד בכוחות משטרה להורדת נוסעים מטיסות מלאות. בראיון לתוכנית "גוד מורנינג אמריקה" של רשת ABC, אמר המנכ"ל אוסקר מונוז שהוא חש "בושה" כשצפה בסרטון המתעד את הורדתו בכוח של נוסע והבטיח לעבור על פרוטוקול החברה להורדת נוסעים ממטוסיה. "זה לעולם לא יקרה שוב בטיסת יונייטד. זוהי הבטחתי", אמר מונוז. 

הנוסע דיוויד דאו בן ה-69 נגרר בכוח מהמטוס הנוסע דיוויד דאו בן ה-69 נגרר בכוח מהמטוס צילום: youtube

 

עם פרסומם של הסרטונים המתעדים את האירוע, אמר מונוז שחברת התעופה יצרה קשר עם האיש שנגרר מהמטוס בניסיון "לפתור את העניין". לאחר מספר שעות שינה את נימת דבריו ותיאר את האיש כ"מטריד ואגרסיבי". כמעט יומיים לאחר ההתרחשות, פרסם מונוז התנצלות נוספת. "אין להתייחס כך לאף בן אדם", אמר.

 

קבלו ניוזלטר יומי המסכם את חדשות היום ישירות למייל שלכם. לחצו להרשמה

בטל שלח
    לכל התגובות
    x