שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
פרסום ושיווק

אראלה לא תשמש עוד כפרזנטורית של מפעל הפיס

אראלה איידינגר, מנהלת מחלקת שירות הלקוחות הפכה לאייקון המזוהה עם מפעל הפיס. מפעל הפיס: אראלה ממשיכה את עבודתה הטובה בפיס וממשיכה לבשר לזוכי מנויי פיס על זכיותיהם"

אורנה יפת 21:4012.02.17

אראלה ממפעל הפיס תפסיק לשמש כפרזנטורית הטלפונית של הפיס. כך דווח הערב בערוץ 10.

 

אראלה איידינגר היא עובדת מפעל הפיס ומשמשת בתפקיד מנהלת מחלקת שירות לקוחות. במסגרת תפקידה היא מבשרת מדי יום למנויי מפעל הפיס שזכו בפרס גדול של עד 1.5 מיליון שקל או במכונית משפחתית על זכייתם. במפעל הפיס החליטו לפני מספר שנים להשתמש בשיחות הטלפוניות הללו לצרכים פרסומיים והחלו להשמיע אותן מעל גלי האתר. המשפט המוכר של אראלה "שלום. שמי אראלה ואני ממחלקת המנויים של מפעל הפיס... אני שמחה לבשר לך שזכית..ב" מלווה תמיד בתגובות מופתעות של הזוכים ובצעקות שמחה ובמפעל הפיס מינפו את התגובות הללו והפכו אותן לקמפיין מצליח.

אראלה איידינגר אראלה איידינגר צילום: תומריקו

 

אראלה הפכה לאייקון המזוהה עם מפעל הפיס, והשיחות שלה זכו לחיקויים בתוכניות סאטירה. ב-2015 אף האשים מפעל הפיס את חברת טונה סטארקיסט כי היא משתמשת בשמה של אראלה בפרסומים לטונה וביקש להסיר קמפיין של סטארקיסט שלווה בכיתוב "מירי תתקשרי אלי. אראלה". ובתחנות הרדיו עלה הקמפיין עם חיקוי של אראלה המקורית.

 

ממפעל הפיס נמסר בתגובה: "אראלה עובדת מסורה הממשיכה את עבודתה הטובה בפיס וגם ממשיכה לבשר לזוכי מנוי פיס על זכיותיהם. מפעל הפיס ממשיך בתוכניות הפרסום על פי תוכניותיו".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x