$
תעשייה ופיננסים

שוברים את האינטרנט: אלו הם מוצרי היוקרה החזקים במכירות מקוונות בעולם

צעיפים של הרמס, תיקים של לואי ויטון או נעליים של גוצ'י - בשנת 2015 הגיעו המכירות של מוצרי יוקרה בעולם להיקף של 216 מיליארד ליש"ט. איזה מותג על זכה בנתח העיקרי?

שירות כלכליסט 22:2421.09.16

שוק מוצרי היוקרה עדיין בצמיחה, על אף שהשנה מדובר בצמיחה מזערית בשל גורמים הנובעים מההחלטה של בריטניה לפרוש מהאיחוד האירופי ומהתקפות הטרור.

ב-2015 המכירה הגלובלית של מוצרי יוקרה הגיעה להיקף של 216 מיליארד ליש"ט (282 מיליארד דולר).

סוכנות PMX, העורכת מדדים שונים בתחום מוצרי היוקרה, כגון פופולאריות של אתרי אינטרנט, חיפוש מותגים, ואזכורים ברשתות החברתיות, פרסמה את מדד המותגים המצליחים ביותר באינטרנט.

 

להלן רשימה של מותגי האופנה החזקים בעולם, לפי נתח שוק האינטרנט, שמחזיקים ביחד ב-78.5% מהתנועה בקטגוריית מוצרי היוקרה.

 

9. 1.8% לובוטין Loubouitin

 

נעליים של לובוטן נעליים של לובוטן צילום: גטי אימג'

 

8. 2.1% הרמס Hermes

 

צעיף של הרמס צעיף של הרמס צילום: hermes

 

7. 4.1% ברברי Burberry

 

תיקים של ברברי תיקים של ברברי צילום: Burberry

 

6. 4.2% שאנל Chanel

 

הדוגמנים ג'יזל בקמפיין של שאנל הדוגמנים ג'יזל בקמפיין של שאנל צילום: רויטרס

 

5. 5.3% גוצ'י Gucci

 

חנות של ג'וצ'י חנות של ג'וצ'י צילום: backgrounds4k

 

4. 9.5% לואי ויטון Louis Vuitton

 

תיק של לואי ויטון תיק של לואי ויטון צילום: רויטרס

 

3. 12% קואץ' Coach

 

תיקים של קואץ' תיקים של קואץ' צילום: coach

 

2. 18.5% מייקל קורס Michael Kors

 

חנות של מייקל קורס חנות של מייקל קורס צילום: גטי

 

1. 19.2% ראלף לורן Ralph Lauren

 

חנות של ראלף לורן חנות של ראלף לורן צילום: Shawmut

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x