$
חברה וסביבה

המנכ"ל החדש של מקדונלד׳ס מבטיח: נשפר את איכות המנות

לדברי סטיב איסטרברוק, החברה תחזיר את "הריגוש" למותג. "אנו מבקשים להפוך את מקדולנד'ס לחברת המבורגרים מודרנית ומתקדמת", הדגיש

שירות כלכליסט 17:2404.05.15

המנכ"ל החדש של מקדונלד'ס, סטיב איסטרברוק, חשף היום (ב') תוכנית התאוששות לענקית המזון המהיר, שסבלה לאחרונה מירידה במכירות.  

 

 

"המציאות היא שהביצועים האחרונים שלנו חלשים", הודה איסטרברוק. "המספרים לא משקרים". החברה מתמודדת עם מכשולים בדמות בעיות כלכליות באירופה, שערוריות בטיחות מזון באסיה ושינוי בטעם הצרכנים והתגברות התחרות בארה"ב. התחזקות הדולר פגעה ברשת גם כן, והובילה לירידה במכירות ובביקוש מחוץ לארה"ב.

 

אילוסטרציה אילוסטרציה צילום: בלומברג

 

בניסיון לפתור את הבעיה, ברשת מתכוונים לארגן מחדש את הפעילות הבינלאומית ולהעביר יותר סניפים לזיכיון. על פי התכנון הנוכחי, 90% מהסניפים ינוהלו בזיכיון עד 2018, עלייה מ-81% בשלב זה.

 

במקדונלד'ס מקווים שתכניות הארגון מחדש והקיצוץ בעלויות יעזרו לה לחסוך בכל שנה 300 מיליון דולר עד סוף 2017.

 

עם זאת, איסטרברוק מעוניין במיוחד לשנות את איכות המזון ולשפר את דימוי המותג. לשם כך, הוא מתכוון להשיק מנות חדשות. המנכ"ל הדגיש כי מקדונלד'ס חייבת להיות חדשנית יותר. הוא הבטיח כי החברה תחזיר את "הריגוש" למותג, ותיאר את החברה מספר פעמים כ"חברת המבורגרים מודרנית ומתקדמת", כדרך לבטא את הדימוי שהחברה מעוניינת לאמץ לעצמה. "הלקוחות הם שיחליטו אם נצליח. המסר ברור: אנחנו לא בשיא שלנו", סיכם.

 

בינתיים לא נראה שאיסטרברוק הצליח לשכנע את המשקיעים. המניה נחלשה לפני פתיחת המסחר.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x