$
תעשייה ופיננסים

הלקוחות בורחים, ובמקדונלד'ס מתכננים מתיחת פנים

ענקית המזון המהיר מתכוונת לאמץ מראה חדש, כולל אריזות, שלטים ומדים חדשים. בנוסף היא תגדיל את הדגש על המילה lovin בסלוגן I'm lovin' it

שירות כלכליסט 13:4403.01.15
מקדונלד'ס פותחת את השנה החדשה בניסיון חדש לשפר את הדימוי שלה ואת הקשרים עם הלקוחות: ענקית המזון המהיר מתכוונת לאמץ מראה חדש, כולל אריזות, שלטים ומדים חדשים. החברה מתכוונת גם להגדיל את הדגש על המילה lovin בסלוגן I'm lovin' it.

 

 

 

"מקדונלד'ס עוברת מפילוסופיה של 'משרתים מיליארדים' ל'מקשיבים למיליארדים'", הודיעה סמנכ"לית השיווק של החברה, דברה וואה, "אנחנו עובדים קשה יותר עכשיו מאי פעם כדי להתפתח ביחד עם הלקוחות שלנו. אנחנו פותחים במסע לשנות את מערכת היחסים והשיח".

 

 

 

החברה כבר החלה בתהליך החדרת מספר שינויים בניסיון להזרים דם חדש לעסקים שלה בארה"ב, שמפסידים נתחי שוק לטובת רשתות מזון מהיר אחרות כמו צ'יפטולה, המציעה אוכל מקסיקני. המכירות בסניפים הפתוחים למעלה משנה בארה"ב צנחו בנובמבר ב-4.6%, ולכן החליטו ברשת לצאת במספר יוזמות המיועדות להגדיל את הרוולנטיות של החברה לעולם הצרכנות של היום. אחת היוזמות היא פלטפורמות "צרו את הטעם שלכם" (Create Your Taste), שתאפשר ללקוחות להרכיב לעצמם את ההמבורגר. התוכניות פועלת במספר סניפים ברחבי ארה"ב.

 

במקדונלד'ס ממשיכים גם להגביר את השקיפות בנוגע לאיכות המזון. קמפיין בשם Our Food, Your Questions אמור לספק תשובות ליותר מ-20 אלף שאלות על המזון שהרשת מגישה. נושא נוסף קשור להפיכת המנות לבריאות יותר לילדים. בחודש שעבר החלה החברה להציע קלמנטינות כאופציה לקינוח במנות הילדים.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x