$
חברה וסביבה

KFC לסינים: "בואו לבדוק את ניקיון המטבחים שלנו"

לאחר שכתבת טלוויזיה חשפה הקיץ את בעיות התברואה במטבחיה, מנהלים בסניפי קנטאקי פרייד צ'יקן בסין ינסו להוכיח ללקוחות שהעובדים רוחצים ידיים ושהשמן נקי

שירות כלכליסט 23:4210.12.14

ענקית המזון המהיר האמריקאית קנטאקי פרייד צ'יקן (KFC) מצאה דרך יעילה לשכנע את הסינים לאכול בסניפיה, לאחר שאיבדו אמון ברשת בעקבות שערוריית בטיחות המזון שאירעה בסין בקיץ האחרון - על כך דיווחה אתמול סוכנות הידיעות רויטרס.

 

הרשת תאפשר ללקוחות להיכנס למטבחים ביותר מ־1,000 סניפים שהיא מפעילה בסין ולהתרשם מניקיונם. כמו כן יוזמנו לקוחות לבוא ולהתרשם ממתקני שתי הספקיות.

  

סניף KFC בשנז'ן סין סניף KFC בשנז'ן סין צילום: בלומברג

 

סין היא השוק הגדול ביותר של החברה־האם של KFC, יאם בראנדז, אך המכירות הואטו מאוד מאז יולי, בעקבות חשיפה טלוויזיונית שלפיה עובדים בספקית של יאם בראנדז הכניסו למשלוחים בשר פג תוקף. השערורייה, שפגעה גם בפעילות מקדונלד'ס בסין, לקוחה נוספת של אותה ספקית, אילצה את יאם בראנדז לפרסם שלשום אזהרת רווח לשנת 2014.

 

"כיצד מכינים את המזון בקנטאקי פרייד צ'יקן? האם העוף בטוח למאכל? האם המסעדות נקיות?", כך נוסחו מודעות הפרסום של הקמפיין, שהודפסו על הפלייסמנטים ברחבי הרשת. "אתם מוזמנים לראות בעצמכם את חוות העופות שלנו ולפצח את המסתורין של קנטאקי בו במקום", נכתב עוד. "אתם תחליטו אם המזון שלנו בטוח למאכל".

 

 

לקוחות המעוניינים בסיור יוכלו להירשם באתר החברה. סיור שהוביל החודש מנהל סניף בשנגחאי הציג כיצד העובדים רוחצים את ידיהם (20 שניות מתחת לזרם), את השמן המשמש לטיגון (נטעם ומוחלף לעתים קרובות), וכן את האופן שבו העופות גדלים.

 

עם זאת, המשתתפים אינם מורשים להשתמש בטלפונים סלולריים במהלך הסיור, לצלם או להקליט. יאם בראנדז לא הסכימה לומר לרויטרס מתי בדיוק החלו הסיורים בסין, כמה לקוחות השתתפו או איזו השפעה היתה להם על היקף המכירות בסניפים.  

בטל שלח
    לכל התגובות
    x