שימו לב, אתר זה עושה שימוש בעוגיות על מנת להבטיח לך את חוויית הגלישה הטובה ביותר. קראו עוד הבנתי
תעשייה ופיננסים

בלאק פריידיי מוצלח לוול-מארט: 22 מיליון לקוחות כבר ביקרו בחנויות

המוצרים המבוקשים ביותר היו טאבלטים וטלוויזיות. סגנית נשיא בכירה: "המגבות שנרכשו יכולות לכסות את גדות נהר המיסיסיפי"

שירות כלכליסט 10:4828.11.14

לורה פיליפס, סגנית נשיא בכירה בוול-מארט, פרסמה הצהרה לגבי ביצועי החברה בשעות הראשונות של ה"בלאק פריידיי". פיליפס אמרה כי בחנויות הרשת ביקרו למעלה מ-22 מיליון לקוחות שעמדו בתורים ארוכים בעיקר לרכישת מחשבי טאבלט וטלוויזיות.

 

בנוסף, למעלה מ-25 מיליון לקוחות הורידו את אפליקציית הקניות של וול-מארט ו-20 מיליון לקוחות השתמשו באפליקציית המפות של הרשת כדי להתמצא בחנות שבהם ביקרו. כבר אתמול החלו לקוחות לרכוש פריטים ברשת ופיליפס אומרת כי זה היה יום המכירות האינטרנטי השני המוצלח בתולדות החברה, אחרי סייבר מאנדיי - יום הקניות ברשת שחל לאחר ה"בלאק פריידיי".

 

סניף של וול-מארט סניף של וול-מארט צילום: בלומברג

 

 

 

"חמש הקטגוריות המובילות לרכישות אתמול בלילה בחנויות וולמארט היו טאבלטים, טלוויזיות, מצעים, בגדי ילדים ומשחקי מחשב. כצפוי, אחר מהצעצועים הנמכרים ביותר הייתה בובה מהסרט 'לשבור את הקרח', ומכרנו קופסאות לאחסון מזון בקיבולת כללית של 2 מליון קילו מזון וכמות של מגבות היכולה לכסות את גדות נהר המיסיסיפי. בתחום הרכישות המקוונות, המוצרים הפופולריים ביותר היו משחקי וידאו, טלפונים ניידים פרי-פייד, טלוויזיות HD ומוצרים לתינוקות", אמרה פיליפס.

 

פיליפס הודיעה כי ענקית הקמעונאות תמשיך את המכירות במהלך כל סוף השבוע, עד לתחילתו של "סייבר מאנדיי", אירוע הרכישות באינטרנט, ביום שני.

 

קבלו ניוזלטר יומי המסכם את חדשות היום ישירות למייל שלכם. לחצו להרשמה

בטל שלח
    לכל התגובות
    x