$
בשולי החדשות

המחאה משתלמת: ריאנאייר תפחית קנסות כדי "לא לעצבן את הנוסעים"

חברת הטיסות המוזלות הודיעה כי תנקוט כמה צעדי התייעלות כדי להקל על נוסעיה, בעקבות פניות נרגזות של לקוחות באתר האינטרנט שלה

סוכנויות הידיעות 09:5528.10.13

חברת הטיסות המוזלות ריאנאייר הודיעה בסוף השבוע כי תנקוט כמה צעדי התייעלות כדי להקל על נוסעיה. זאת לאחר שהמנכ"ל מייקל אולירי הבטיח "לא לעצבן לקוחות שלא לצורך" - על כך מדווח "הגרדיאן" הבריטי.

כך, למשל, ריאנאייר תקצץ בקנסות החלים על מטען עודף ועל שגיאות שנפלו בפרטי הנוסע במהלך ההזמנה.

 

חברת התעופה ריאנאייר חברת התעופה ריאנאייר צילום: בלומברג

 

ריאנאייר האירית מציעה טיסות סדירות במחירים נמוכים במיוחד, לעתים פחות מיורו אחד, ללא התוספות המקובלות ברוב חברות התעופה כמו ארוחות, מחלקת עסקים ומועדוני לקוחות. החברה דיווחה כי בעקבות פניות נרגזות של לקוחות באתר האינטרנט שלה, היא החליטה להציג כמה וכמה שיפורים במהלך ששת החודשים הבאים. במסגרת צעדי ההתייעלות לקוחות יוכלו לחפש טיסות אונליין מבלי שיצטרכו להשתמש בסיסמה, וכן יעמדו לרשותם 24 שעות כדי לתקן שגיאות שנפלו בפרטי ההזמנה כמו איות שמות או מסלול הנסיעה.

 

בטיסות בוקר מוקדמות ובטיסות לילה החברה לא תודיע הודעות מיותרות בכריזה, כי אם רק הודעות ביטחון. זאת בניגוד להתנהלות הנוכחית, שבמסגרתה מופצצים הנוסעים בהודעות שיווקיות. "במסגרת יישום התוכנית שלנו לצמוח מ־80 מיליון ליותר מ־100 מיליון נוסעים בשנה במהלך חמש השנים הבאות, אנחנו מגיבים באופן פעיל לפניות הלקוחות שלנו", צייץ אולירי בשבוע שעבר בטוויטר, אחרי שהצליח להתגבר על סלידתו הידועה מרשתות חברתיות.

בטל שלח
    לכל התגובות
    x