סגור
24/7
באזז
שוק
כלכליסט-טק
בארץ
נדל"ן
עולם
משפט
רכב
פנאי
מוסף
Duns 100
פורטל פיננסי
מניות
כלכליסט TV
פו"ש
תיירות ותעופה
חידוניסט
פוטו כלכליסט
נתוני מט"ח
פודקאסט
מגזין
שיווקיסט
מכרז zone
כלכליסט 360
קריפטו
עסקים קטנים ובינוניים
פרויקטים
הבינלאומי Top Trade
קניין רוחני
תכנון פיננסי
שורת הרווח
Duns Medical
Corporate
רכבת ההשקעות
Superbrands
מצטייני !BRAVO
טכנולוגיה חקלאית
C LEVEL
המובילים
נווט ההשקעות
קורסים וסדנאות
Multiply
My Future
C-AI Forward
בין הון לבטון
שיחת מסדרון
XimusNXT
ניוזלטר
פודקאסט
כלכליסט TV
כלכליסט ביוטיוב
מינוי לעיתון
מינוי דיגיטלי
שירות לקוחות
המהדורה הדיגיטלית
הדואר האדום
המהדורה הדיגיטלית
ערוצים ראשיים
ראשי
באזז
24/7
השוק
כלכליסט-טק
בארץ
המוסף
נדלניסט
TV
פודקאסט
בעולם
משפט
השורה התחתונה
פרסום ושיווק
רכב
תיירות ותעופה
פנאי
פורטל פיננסי
פוטו כלכליסט
עוד בכלכליסט
Ctech
ועידות
חידוניסט
שיווקיסט
Duns 100
Duns Medical
פרויקטים
הנבחרים
טכנולוגיה חקלאית
מכרזים
שורת הרווח
Superbrands
תכנון פיננסי
קורסים וסדנאות
רכבת ההשקעות
קניין רוחני
My Future
הבינלאומי Top Trade
המובילים
שיחת מסדרון
נווט ההשקעות
Multiply
C LEVEL
מצטייני BRAVO!
בין הון לבטון
XimusNXT
C-AI Forward
CORPORATE
News Room
כלכליסט 360
מבצע למנויים
פרסמו בכלכליסט
יצירת קשר
כתבו לנו
הדואר האדום
תנאי שימוש
מדיניות פרטיות
נגישות
עיקבו אחרינו
ראשי
באזז
24/7
השוק
כלכליסט TV
פודקאסטים
כלכליסט-טק
בארץ
נדלניסט
מוסף
בעולם
משפט
רכב
פרסום ושיווק
פנאי
ועידות
פורטל פיננסי
פוטו כלכליסט
דף הבית
דף הבית
תגיות כלכליסט
גיוס הון
הדואר האדום
ועידות
המהדורה הדיגיטלית
תגיות כלכליסט
התחברות
ניהול חשבון
שירות לקוחות
ביטול מנוי
התגיות החמות
היום
GMO
OpenAI
בורסות אירופה
השבוע
A24
Agility
AI
AI
BDO
החודש
הקברניט
ניצן סדן
מלחמת איראן-עיראק
גיוס הון
אודיוקודס תגייס 100 מיליון דולר תמורת כ-9% ממניותיה
02.06.20
|
צלי גרינברג
מניית החברה נמצאת בשיא שלא נרשם מאז סוף 2000, והחברה מנצלת את המצב להגדלת קופת המזומנים שלה לטובת איתור הזדמנויות השקעה ורכישה. הגיוס מכוון בעיקר למשקיעים אמריקאים וצפויים להשתתף בו משקיעים קיימים וחדשים
אטרקצ'י יוצא להנפקת זכויות באאורה כדי לפזר את חששות המשקיעים
01.06.20
|
גולן חזני
בעל השליטה (54%) מתכוון להזרים 23 מיליון שקל בהנפקת הזכויות, שצפויה להסתכם ב־44 מיליון שקל. המזומנים יגיעו ממימוש הקרקע באזור צומת סביון, שנחשף בכלכליסט בשבוע שעבר
חברת ZoomInfo שייסד הישראלי יונתן שטרן מגייסת 800 מיליון דולר בנאסד"ק
27.05.20
|
מאיר אורבך
החברה שפיתחה מערכת מודיעין עסקי וניתוח מערכות שיווק תנסה לגייס הון לפי שווי של 6.89 מיליארד דולר, וציינה כי גופים הקשורים לקרנות בלאקרוק ופידליטי הביעו עניין ברכישת מניות ב-100 מיליון דולר בהנפקה הראשונית
D-ID גייסה 13.5 מיליון דולר מיונדאי ו-AXA
27.05.20
|
מאיר אורבך
חברת הסטארט-אפ הישראלית נוסדה ב-2017 על ידי יוצאי יחידת המודיעין 8200 ומזהה באופן דיגיטלי פרצופים בתמונות וסרטונים. החברה מתכננת להשתמש בכסף שגייסה להגדלת פעילות המכירות והשיווק בנוסף להמשך השקעה במחקר ופיתוח
מנכ"ל Fundbox: ״בסוף המשבר יהיו לנו פחות תחרות ויותר דרישה״
26.05.20
|
הגר רבט
החברה המספקת פתרונות אשראי ותשלומים לעסקים קטנים מודיעה על הרחבת סבב C עם גיוס של 20 מיליון דולר. מנכ"ל החברה, אייל שנער, בשיחה עם כלכליסט על השפעת משבר הקורונה וההחלטה לפטר עובדים
סייברסטארטס בגיוס קרן שנייה בהיקף של 100 מיליון דולר
25.05.20
|
מאיר אורבך
הקרן עוסקת באיתור יזמים בתחום הסייבר. עד כה ביצעה 6 השקעות כאשר שתיים מהחברות, Fireblocks ו- Axis Security כבר גייסו 33 מיליון דולר בסבבי המשך
פסגות ומיטב דש נכנסות לקנאביס: ישקיעו 2 מיליון שקל בגיוס של שיח מדיקל
24.05.20
|
צלי גרינברג
חברת הקנאביס הרפואי מתכוונת לגייס 20.1 מיליון שקל בהקצאת מניות פרטית בהובלת בית ההשקעות מור, שעתיד להשקיע כ-13 מיליון שקל תמורת כ-4.8% ממניות החברה; הגיוס ייעשה בהנחה של 7.4% ומיועד בעיקר לפעילות החברה ביוון
ברקת בודק ניגודי עניינים בגיוס של דלק
24.05.20
|
גולן חזני
הממונה על שוק ההון משה ברקת דורש מהמוסדיים לחשוף אם השתתפו בהנפקה
אקווה סקיוריטי גייסה 30 מיליון דולר
20.05.20
|
מאיר אורבך
ההשקעה הנוכחית מביאה את סך הגיוסים של חברת הסייבר הישראלית ליותר מ-130 מיליון דולר. דרור דוידוף, מנכ"ל החברה: "למרות הקושי הלוגיסטי - הצלחנו להשלים את הגיוס"
מייסד קורינדוס משקיע בחברה המעבירה מכשור רפואי לענן
19.05.20
|
הגר רבט
פרופ' רפי ביאר, שמאחוריו כמה אקזיטים מוצלחים, משקיע בחברת הטכנולוגיה bio-T הישראלית, המאפשרת לחברות מכשור רפואי להעביר את יכולות החישוב שלהן לענן
Contentsquare הצרפתית מגייסת 190 מיליון דולר ומרחיבה את מרכז הפיתוח בישראל
19.05.20
|
הגר רבט
בשנת 2019 רכשה החברה את קליקטייל הישראלית. מאז, החברה הממוזגת הכפילה את מצבת העובדים שלה ליותר מ-600 כאשר 150 מהם יושבים במשרדים ברמת גן
חברת הסייבר Source Defense גייסה 10.5 מיליון דולר
19.05.20
|
מאיר אורבך
ההון שגוייס ישמש את החברה להרחבת הפעילות העסקית ביעדים אסטרטגיים ופיתוח השלב הבא של פלטפורמת אבטחת האתרים
Vroom הגישה תשקיף להנפקה בנאסד"ק: תגייס מעל ל-100 מיליון דולר
19.05.20
|
מאיר אורבך
חברת הסטארט-אפ הישראלית-אמריקאית, המחברת בין מוכרים ורוכשים של מכוניות משומשות, הגישה תשקיף להנפקה ולגיוס. עד היום גייסה החברה למעלה מ-800 מיליון דולר
בלחץ רשות ני"ע: גיוס ההון של קבוצת דלק שוב נדחה - למחר
17.05.20
|
גולן חזני
הרשות חייבה את דלק לפרסם היום את מתווה ההסכמות עם נציגות האג"ח. המתווה מפרט את המועדים שבהם מתחייבת דלק להשלים גיוס של 400 מיליון שקל ואת התנאים שאם בהם לא תעמוד, יוכלו מחזיקי האג"ח להעמיד את החוב לפרעון מיידי. המתווה תלוי בהסדרת חובותיה של הקבוצה עם הבנקים
חברת Immunai מגייסת 20 מיליון דולר
14.05.20
|
הגר רבט
החברה מפתחת פלטפורמה מבוססת ביולוגיה חישובית במטרה למפות את כל מערכת החיסון, לטובת זיהוי, ניתוח, טיפול מותאם אישית והאצת פיתוח תרופות
תשים סוף לתור בסופרמרקט? חברת Shopic גייסה 7.6 מיליון דולר
14.05.20
|
מאיר אורבך
החברה מפתחת פלטפורמה המאפשרת קנייה ברשתות סופרמרקט גדולות ללא תורים, המבוססת על טכנולוגיית ראייה ממוחשבת ומשלבת אפליקציות לסריקת ברקודים
קבוצת דלק תצא מחר לגיוס של 200 מיליון שקל, תשובה ישתתף בו
13.05.20
|
גולן חזני
החברה שבשליטת יצחק תשובה תנסה לגייס 200 מיליון שקל במניות ועוד 100 מיליון שקל באופציות, אחרי שרשות ניירות ערך סללה את הדרך למהלך; תשובה מבקש להשלים את הגיוס עוד לפני הצבעת מחזיקי האג"ח מחר על העמדת החוב של החברה בסך 6 מיליארד שקל לפירעון מיידי
חברת אקססיבי גייסה 12 מיליון דולר לנגישות של אתרי אינטרנט
13.05.20
|
מאיר אורבך
ההשקעה מעניקה לחברה משאבים משמעותיים להגדיל את הפעילות באמריקה הצפונית ולתמוך בעשרות אלפי הלקוחות והשותפים של החברה
חברת Semperis גייסה 40 מיליון דולר
13.05.20
|
הגר רבט
הסבב הנוכחי מביא את סך ההון שהושקע בסטארט-אפ הסייבר הישראלי-אמריקאי ל-54 מיליון דולר
חברת IRP Systems, המייצרת מנועים חשמליים לרכב, גייסה 17 מיליון דולר
12.05.20
|
מאיר אורבך
החברת האוטו-טק הישראלית מפתחת מערכות טכנולוגיות לתעשיית הרכב החשמלי, בעיקר מנועים חשמליים ובקרים אשר מציעים יכולת טכנית לצד חיסכון משמעותי בעלויות
כתבות קודמות
עוד כתבות