

חברת הסייבר הישראלית ביג ID גייסה כבר יותר מ-300 מיליון דולר, יש לה 600 עובדים והכנסות שחצו לאחרונה את רף 100 מיליון הדולר - אבל את ההצלחה שלה היא חייבת בכלל לתקנות הפרטיות שפירסם האיחוד האירופי שנתיים אחרי הקמת החברה. ביג ID היא כיום יוניקורן שמאפשר לחברות ענק כמו וולמארט או בוקינג גישה נוחה למידע שלהם, מה שמאפשר להם למחוק מידע אישי של משתמשים המעוניינים בכך על בסיס הרגולציה האירופית - אבל לא רק. לאורך השנים פיתחה החברה מגוון מוצרים משלימים. שיחה עם נמרוד וקס, סמנכ"ל המוצר, ואחד משני המייסדים, על תחנות חייו כטייס תובלה, מפתח תוכנה ויזם, מיבנה, דרך ניו יורק והיום בתל אביב.